The end - and a new beginning

Trip Start Aug 06, 2012
Trip End Feb 02, 2013

, Californien,
Sunday, December 16, 2012

Så oprandt weekenden, den sidste weekend vel at mærke. Fredag tog nogle af drengene og Dijana og jeg ud på en af USA's største skydebaner P2K Range og skød med pistoler og rifler. Alt i alt var det interessant at prøve, men aldrig igen - de to halvtossede mænd med deres store pumpguns og geværer gik fuldstændig amok i den indendørs skydehal og skræmte livet af mig. Så var min lille bang-pistol ikke meget værd. Fredag var sidste aften inden mine roomies forlod San Diego, så der blev hygget. Lørdag morgen gik turen og en sidste fællesspisning til brunch på Hash House A Go Go, hvor køen var ventetiden værd. Amanda var blevet kørt til lufthavnen og eftermiddagen var jeg på Coronado Island med nogle andre; her finder man bl.a. Coronado Hotel, der er på top 10 over verdens bedste hoteller og alle præsidenterne fra Obama til Kennedy har boet der. Ydermere er filmen med Marilyn Monroe også optaget her - ja, den hvor den hvide halterneck flyver op. Lørdag aften efter pigernes afsked tog vi ud at spiste på Slater's 50/50 burger; kort summeret så det blev det til 4 timer tid, hvoraf 3 af dem var ventetid. Slater's er berømt for deres 50/50 bøffer, der består af halv hakket kød og halv bacon - så vi designede vores egne burgere med 50/50 i. Søndagen gik med at aflevere bil, gøre hus rent og så gik Niels og jeg er laaaang tur op og ned af Ocean Front og Bay'en for at se San Diego fra dens bedste side en sidste gang. Vi spiste en lækker frokost på Cafe 976 på Cass Street og gav en halv (ja fra min side) tårervædet afsked i LAX og så gik turen til Guatemala på 1. Klasse med masser af plads til benene og champagne, mad og søvn i de timer, turen tog