(U)hygge i LA og Halloween

Trip Start Aug 06, 2012
Trip End Feb 02, 2013

Tuesday, October 30, 2012

Kender I det, hvor tiden går så hurtigt, at man kun lige blinker med øjenene og så er der gået 10 dage. Tine Madsen landede i lufthavnen for 10 dage siden og her til morges har jeg lige sat hende af igen - tak for en dejlig uge, mus. Kristine landede i L.A. fredag aften og derfor kørte Amanda, Tine og jeg til LA dels ofr at hente hende og så for at se hele byen på 5 timer lørdag. Det var rart at have været der før, for så kunne vi nemmere finde rundt og ud af, hvor seværdighederne lå. Udover at gå på stjernerne og se skiltet både Hollywood og Beverly Hills, så fik vi set Disneys Koncerthus og tilbragt noget tid på Venice Beach, hvor vi spottede delfinerne lege i vandet lige ud for os og med til shopping. Lørdag kørte vi tilbage til SD og tog til endnu en fantastisk fest hos The Handsome Danes. Desværre var kameraet ikke med, men drengene havde arrangeret en rute igennem deres hus, der mindede meget om en kombination af gyseren "Saw", Mario Bros. og ikke mindst et spøgelseshus, hvor vi i små gurppe find en opgave om af finde den manglende person (svampen fra Mario) - vi blev præsenteret for opgaven med en hjemmevideo, der vist ikke længere kunne kalde sig en hjemmevideo - men nærmere noget, der var Hollywood værdigt og så gik turen igennem huset fyldt med drikkeligt blod, flyvske flagermus, døde folk i bagagerum og det er sjældent, man har kunne høre folk skrige så meget i nattens mulm og mørke med dystre musikalske toner i baggrunden. Men den entré havde drengene lagt barren højt for en intet mindre ned fantastisk fest. I løbet af ugen har pigerne set alt det, man nu skal i San Diego fra La Jolla til yoghurtland, strandene, campus og masser af fester. Onsdag aften var det officielt halloween og ugen har budt på bytur tirsdag, onsdag og vil fortsætte med torsdag, fredag og weekenden skal vi i SeaWorld og Universal Studios og så er der lige aftenens basketkamp - jep, vores første amerikanske basket - vi glæder os. Campus Bookstore havde udsalg på deres printede tøj med SDSU, så nu kan jeg komme hjem med en sweatshirt rigere i bagagen og eksamenerne banker på døren. Ugen har stået i halloween's tegn og overalt, hvor man har kigget hen er der gået folk udklædt og det har været fantastisk at få lov at opleve det.