Shopping in the Big Apple

Trip Start Aug 06, 2012
Trip End Feb 02, 2013

, New York,
Friday, August 10, 2012

Idag startede vi med morgenmad foran Rockefeller Centre og lucky us, så fik vi også lige en gratis fedtfri is (red. Billede 1 med Kirstine der nyder en chokolade fudge). Derefter brugte vi 3-4 timer på at gå op og ned sf 5th Avenue og besøgte alt fra Zara, Urban Outfitters, Apple Store, Abercrombie & Fitch (hvor Kirstine iøvrigt mødte sin kommende mand (vi har døbt ham Jacob)) og kigget ind til Bottega Veneta, Michael Kors og alle de andre butikker, vi ikke har råd til - endnu! Så gik turen lige et hurtigt smut på MoMA (Modern museum of Art) og så videre til Soho for at gå i vintage butikker ("what goes around comes around" kan anbefales) og lidt Lewis og vi er hjemme med 3 par Converse i forskellige højder og drøjer. Så faldt den første regn iøvrigt - duften af frisk regn og varm by er fantastisk og vi tog tilbage på Times Square for at lede efter billige teaterbilletter, men alt fra Mamma mia til Phantom of the Opera er udsolgt eller til pikante priser på 800 kr for en billet - så i stedet ødelagde vi vores gode sunde stil (salat og grønt hele ugen) med Real American BBQ med Jack Daniels Whiskeysovs friture løg og bacon med pommes til på T.G.I.F - og vi siger velbekomme og tak for de 10.000 kalorier, der pumper rundt i kroppen på os nu. Vi er trætte og i morgen står den på Sex and the City Tour og cupcakes og afslapning inden vi skal videre til San Fransisco lørdag og møde Cathrine. En særlig tanke skal lige gå til mormor som tak for den fine halskæde og til Kakitze (Can I love you?!) for billede og hjerteskærende brev.