New York City

Trip Start Aug 06, 2012
Trip End Feb 02, 2013

, New York,
Wednesday, August 8, 2012

Første dag - vores check in gik rigtig godt, det tog lige et par timer, men vi kom igennem med vores visum og tog en taxa ind til byen - mest for at blive mødt af New Yorks skyline.. What a sight! Ahmen den her by er smukkere, mere levende, større, højere, vildere og tempoet er svært at beskrive. Man skal lige vænne sig til det - ydermere, så er der turister overalt. Vores hotel i Chinatown er meget stille og roligt og værelset er på størrelse med en lille halvanden mands seng, da det er det eneste, der står herinde. Når jeg ligger ned så kan mit hoved og fødder nå hver sin ende af værelset og havde jeg 20 cm længere arme, så kunne jeg også nå begge sider - men hyggeligt er det da.. Ved evt. Hvordan Harry Potter har det i det kosteskab under trappen. Vi tog ind til Times Square og gik lidt rundt og indåndede byens atmosfære - men grundet en del tidsforskel, så er vi trætte og ligger nu her i vores seng. Temperaturen er 86 fahrenheit her kl 21, ved ikke hva det er i grader celsius - men det føles som en god 30 grader på en lun sommeraften. Jeg har i øvrigt fået et amerikansk nummer; (001)917 915 4493.. Jeg skriver gratis til DK, så måske I får en SMS eller noget midt om natten. Ellers er jeg på Viber, Whatsapp og Skype (tinebaekkelund310189).