Vang Vieng

Trip End Mar 31, 2009

Flag of Lao Peoples Dem Rep  ,
Sunday, December 14, 2008

Na najini poti iz Phonsvana v prestolnico Vientiane sva se ustavila v Vang Viengu, ki je eden najbolj popularnih krajev za popotnike, ki v Laosu iscejo zabavo. Glavni razlog za mnozicen obisk tega kraja je predvsem v zelo zanimivi dejavnosti, ki so jo hipiji tukaj izumili kaksnih 20 let nazaj. Gre za »Tubing«, ali tako imenovano voznjo v traktorski zracnici po reki navzdol, z mnogimi postanki v barih na obrezju reke.

Skozi leta je Vang Vieng dobil neceden sloves mesta z najvec alkohola ter drogami v celotnem Laosu. Zelo razvpite so tukajsnje jedi, ki imajo v imenu predpono Lucky ali Happy. Tako je mogoce jesti »lucky pico«, ki ima dodano marihuano, magicne gobice ali izvlecke iz opija. Policija se ze vrsto let trudi zaustaviti razsirjanje drog v tem kraju in tako je mogoce na mnogo katerem mestu najti opozorila, da so tukaj redne policijske racije. Kazen za kakrsnokoli posest droge znasa 500 dolarjev, a se v vecini primerov da tudi pogajati s policisti o malce manjsi podkupnini.

Ker sama nisva pretirana ljubitelja alkohola, ki je eden od glavnih atributov tubinga, in ker ne moreva pred vodo zascititi najine fotografske opreme, sva si raje najela kolesa in jo mahnila proti bliznjim kraskim jamam, vasem ter obcudovala lepo pokrajino. Zalostno je, da ima tako lep kraj kot je Vang Vieng tako slab sloves, saj je narava tukaj res izjemna ter je marsikateri popotnik pod vplivom drog ter alkohola morda niti ne opazi.