Ayuthaya

Trip End Mar 31, 2009

Flag of Thailand  ,
Saturday, November 22, 2008

Iz Kanchanaburija, kjer sva spoznavala tajsko zgodovino iz obdobja 2. svetovne vojne, sva krenila proti Ayuthayi, ki je bila tajska prestolnica od 14. do 18. stoletja. V 18. Stoletju so jo zasedli burmanski osvajalci in posledice njihovega opustosenja so vidne se danes. Ayuthaya ima status Unesco World Heritage site in je resnicno vredna ogleda.

Midva sva si sposodila kolesa in dva kolesarila od ene starodavne rusevine do druge rusevine. Osrednji del nekdanjega mesta se nahaja na otoku, ki ga obkrozajo 3 reke in je velik po grobi oceni 4x5 kilometra. Na tem otoku je vecina nekdanjih palac, templjev ter ostalih rusevin nekdanjih velicastnih zgradb. Okolica otoka je prav tako posejana z rusevinami nekdanjih templjev, redke izjeme pa so se v prvotni obliki ohranile celo do danes. Najvecje in najpomembnejse rusevine so ponoci tudi osvetljene in v soju zarometov dobijo se dodatno auro nekdanje slave. Nocnemu ogledu nekaterih znamenitosti se tako nisva mogla izogniti in sva bila se dodatno navdusena. Zaradi vprasanja varnosti sva si najela voznika in se tako nisva kar prosto sprehajala po starodavnem mestu, kljub temu, da sva imela obcutek, da nama ponoci druzbo delajo samo mnozice potepuskih psov in nekaj osamljenih turistov.

Nekaj zapisov nazaj sva napisala, da s svojim denarjem ne bova spodbujala mucenja tigrov v templju pri Kanchanaburiju. Za ta isti denar sva sedaj nasla bolj koristen namen in sicer sva se odlocila, da raje kupujeva pasjo hrano v trgovinah in hraniva potepuske pse, ki so hrane najbolj potrebni. Situacije tukaj ne moreva spremeniti, saj je potepuskih psov skoraj nesteto mnogo. Tako lahko le pomagava najbolj sibkim in poskodovanim med njimi, da so le en dan njihovega zivljenja manj lacni. Ob tem je treba vseeno poudarit, da potepuske pse zelo pogosto hranijo tudi domacini (se posebej prodajalci hrane, solarji...) in so k sreci prizori s popolnoma prestradanimi kuzki redki. Pozitivna sprememba v primerjavi s potovanjem po Indiji.