Another quick update

Still in Auckland......

Flag of New Zealand  , North Island,
Friday, April 9, 2010

YES!!!  we got the job at Mt. Ruapehu
4 months of snowboarding! We are looking for some flex looking snow gear.

Loaded some new pics for people that are interested in our (not so much happening) blog...

Henny on

Hoy Tim en Tegan,
Ik hoorde gisteren al van Noortje het goede nieuws dat jullie op facebook hadden vermeld.,over jullienieuwe jobs in de sneeuw.
4 maanden in de sneeuw vanaf juni begrijp ik,harstikke leuk, zien jullie meer van het land en ontmoeten dan weer andere mensen.
Hopelijk kunnen we snel weer telefonisch contact hebben, en dan maar hopen dat de lijn wel duidelijk is.
Groetjes en veel liefs van Henny, xx

Noor on

Lieve Tim en Tegan,
Heb jullie al veeeeel te lang niet meer gesproken....
Afgelopen weekend was ik thuis maar toen lukte het helaas niet met bellen, hoop dat het pap en mam dit weekend wel is gelukt.
Super dat jullie in de sneeuw kunnen gaan werken! Jullie werken dus tot eind mei met die criminelen en dan gaan jullie Auckland verlaten. En dan 4 maanden sneeuw en daarna afreizen naar het zuiden, wat een heerlijk vooruitzicht! Hoe is het verder met jullie?? Druk met werken neem ik aan??
Hier alles prima. Het is nu officieel dat ik in Utrecht kan blijven wonen want heb deze week mijn huurcontract binnen gekregen dus dat is super! Dan kunnen jullie lekker naar Utrecht komen als jullie terug zijn! Heb gisteren mijn eerste boottochtje gehad want die vriend van mij heeft een sloepje gekocht. In mei ga ik een weekje naar Tunesië met Martine, lekker de zon opzoeken!
Kunnen jullie ergens skypen want wil jullie echt graag weer even horen?
Laat me maar even weten dan ga ik een koptelefoon kopen.
Nou geniet van alles en ik hoop jullie snel te spreken want mis jullie super erg!
Veel liefs xxxxxxx Noor