Hong Kong Airport

Trip End May 06, 2011

Flag of China  ,
Friday, September 17, 2010

Zo.

De reis is begonnen. Na al het afscheid nemen van de afgelopen week, wat natuurlijk bij het maken van zo'n reis als deze komt kijken, was het gisteren tijd om in het vliegtuig te stappen naar Hong Kong. Zal daar verder niet te veel over uitweiden, dit is mijn reisblog, niet mijn dagboek.

De vlucht is prima verlopen, of vervlogen moet ik eigenlijk zeggen. Ik dacht 11 uur lang vliegen, dat houd ik nooit vol, maar met de maaltijden en snacks, de films en tv series en de baileys (alles onbeperkt verkrijgbaar...) gaat de tijd nog redelijk snel. Ik heb uiteraard ook veel geslapen, redelijk veel gelezen en een keer in de zoveel uur eens een beetje gymnastiek gedaan en een rondje vliegtuig gemaakt, want mijn lange benen begonnen na een paar uur wel te protesteren. Verder geen klachten.

Ik zit nu op het vliegveld gebruik te maken van de gratis WiFi verbinding die hier voorhanden is en zo sloom is als ik weet niet wat... Maar goed wel gratis, dus niet klagen. Ga zo maar richting het hostel en dan maar eens de stad in om met de verkouden neus wat cultuur te snuiven. Ik heb ook eigenlijk nog niks speciaals gezien. Ik heb alleen een foto van de metro die je van de aankomsthal naar de bagage claim brengt, vond ik op zich wel opmerkelijk. Ik had het in ieder geval nog nooit eerder gezien, maar verder niets bijzonders.

Ik heb ook een filmpje gemaakt van de landing, de aanvliegroute was aardig mooi maar er zat een baby keihard te krijsen tijdens de landing. Daarmee heeft ze er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat de marktwaarde van mijn filmpje heel laag is en daarom heb ik die ook maar weer verwijderd.

Een foto van mij komt nog wel. Na een vlucht van 11 uur met 6 uur tijdsverschil heb ik nog niet echt mijn foto hoofd gevonden in de spiegel. Maar dat komt wel.

迎接
Tim

Ralf on

Berend.. goed te lezen dat je je hebt vermaakt in het vliegtuig. Ik zie dat je het slechte weer in NL hebt gelaten, hier regent het namelijk. Daarvoor bedankt!

Wollie on

Doe de groeten aan Xsi Niks ;)

Troelie on

Nou goed te lezen dat je heelhuids bent aangekomen.Heel veel succes en plezier.
Liefs Troelie

Nick on

Geniet ervan B! Beetje vreemd dat je dit bericht nu helemaal vanuit Hong Kong leest, wat een eind weg is dat zeg..

Je broeeeeertje on

Jo T!
Veel plezier in hong kong! (je hebt toch wel een hotel geboekt he?!)
doe de groete aan een paar hongkongers ofzo.. :p
Laterrrs