De start van mijn blog

Thuis

Flag of Netherlands  , Gelderland,
Thursday, September 9, 2010

Hallo,

ik ben toch maar onder de grote druk en vraag bezweken en heb besloten om voor jullie thuisblijvers een blog bij te houden van mijn reis. Op deze site kunnen jullie mijn reis volgen, aan de hand van een tijdlijn. De pagina waarop jullie in het begin zullen uitkomen kun je beschouwen als een startpagina, vanwaar je via de tijdlijn of het menu een nieuw verhaal kan lezen.
De druk werd zelfs zodanig opgevoerd dat ik voor het onderhouden van contact met het thuisfront ook maar in de buidel getast heb en een mini laptop heb aangeschaft, zodat het bijhouden van dit blog en het skypen wat makkelijker zullen gaan (plaatsen in de rimboe uitgezonderd...)

Over een week vertrek ik al, met gemengde gevoelens en met een volle backpack, richting Hong Kong. Een reis maken als deze is al heel lang een droom en ik hoop dat ik daar gedurende mijn trip en achteraf ook nog zo over zal denken.
Ik zal jullie proberen van mijn reis te laten meegenieten en ik zou het leuk vinden om ook te kunnen genieten van reacties van jullie als lezers, dus jullie zijn bij deze van harte uitgenodigd om te reageren op mijn verhalen.

Hoe gaat dit in zijn werk? Onderaan dit bericht staan de volgende buttons:

Als je mijn verhaal zo leuk vindt dat je denkt dikke duim omhoog voor dit verhaal , klik dan maar op de duim. Hoeft echt niet, want ik ga geen duimen sparen.
Als je een reactie wil achterlaten, klik dan op "add comment". Er zal gevraagd worden om je naamen de inhoud van je bericht (!). Als je een echte stalker bent, kun je aanvinken dat je ervan op de hoogte wil blijven wanneer anderen ook reageren op mijn bericht, zodat je helemaal niks hoeft de missen. Niet moeilijk dus.

Voor de wat luiere mensen, aan de rechterkant van het scherm, onder mijn gebruikersnaam, staat "get email updates".

Door hierop te klikken, zal er gevraagd worden om je email adres. Als je deze invoert dan zul je automatisch bericht krijgen via je email wanneer ik weer eens een nieuw verhaal publiceer. Ideaal toch?

Over een week, op mijn vertrekdag 16 september, zal ik proberen vanaf het vliegveld in Amsterdam iets te berichten voordat ik richting het Verre Oosten vertrek.

Hebben jullie vragen, stel ze gerust.
Hebben jullie zijn om te skypen, zoek naar timberentsen en gij zult vinden.
Hebben jullie zin om te bellen, ik zal als ik in AustraliŽ ben mijn Australische nummer plaatsen.
En hebben jullie een geldboom in de tuin staan, vertel me aub of de zaadjes ervan ook zullen uitkomen op de onvruchtbare grond van de Australische outback...

Veel plezier ermee en de groeten.

Tim

Ron on

1e verhaaltje wordt goedgekeurd maar is voor mij nog niet de ooo zo belangrijke duim waard.
Hij komt eraan over een paar weken(Y)

mandy on

lieve neef heel veel plezier en maak mooie foto's voor jezelf en ons;)
kusje je nichtje mandy

Wollie on

Die duim moet je idd verdienen Btje ;)

Een goede reis en vooral heel veel fun down under!

Ralf on

Koekwous.. alvast veel plezier. en we horen van je!!
Loeter

Rob B. on

Ik ben ook wel benieuwd naar die indianenverhalen (of is dat een ander continent?)

JohnBoy on

Ok we follow you....
Tim goede reis en veel plezier met je ondekkingstochten,
doe de groeten aan iedereen die je ontmoet, en die het beste met je voor heeft.
en uhhhh hoe smaakt de Babi Pangang in Honkong?
Als je nog een plekje hebt in je rugzak, kun je dan een steentje meenemen van de chineese muur?