Tuntuu 37 lämpöasteelta

Trip End Jun 29, 2011

Flag of Philippines  , Visayas,
Sunday, April 17, 2011

Saavuimme lauantain ja sunnuntain välisenä yönä paikallista aikaa Filippiineille. Matka meni melko sujuvasti halpalentoyhtiön koneella Pusanista Cebuun. Kentällä taksikuski "unohti" ensin laittaa mittarin päälle, mutta olimme onneksi tarkkoina. Perillä odotti iloisempi yllätys, kun meille annettiin hieman varattua parempi hotellihuone. Hotelli on öykeä karppialtaineen ja spa-tiloineen, ja palvelu pelaa. Köllöttely tekeekin hyvää kahden viikon kaupunkilomailun jälkeen.

Emme ole vielä nähneet Cebun seutuja sen laajemmin, koska toisella aaseista on vatsapöpö... Minä vietän aikaani altaan reunalla lukien ja blogia kirjoittaen. Kun pääsemme pitemmälle, lisäämme blogiin kuvia paratiisisaarista. Sillä välin turvautukaa vaikka Googlen kuvahakuun. Hakutulokseksi saatte hiekkarantoja, kirkasta vettä ja palmuja. Google ei valehtele.

Hikoillen
Tiina

P.s. Lisäsin muutaman kuvan jälkikäteen. Seuraava Philippiinejä koskeva postaus kirjoitetaan varmaankin Boholin saarelta. Lapu lapulla vain löllötellään eikä hyviä kuvaustilanteita synny...