Terug naar België

Trip End May 16, 2005

Flag of Netherlands  ,
Sunday, May 1, 2005

Bericht van Frank

Op zaterdag was het Koninginnedag, en dat zal Koningin Beatrix geweten hebben. Ze reed met de tram door Den Haag en Scheveningen, en ik liep daar ook ergens rond maar had meer oog voor de Vrijmarkten die in de straten werden gehouden.
Heel Nederland leek wel zijn spulletjes te willen verkopen, van vaasjes en doosjes tot heuse jukeboxen en tandems.
En iedereen probeerde wel een graantje mee te pikken. Voor 2 € mocht je bijvoorbeeld een ei op de verkoper z'n kop kapotslaan ('verwerk je stress en agressie').
We kochten met de hele groep ijsjes en beschuitjes (die dienst deden als lepels) en 's avonds dronken we Poolse vodka en Hollands bier. Een aanrader is : 'het Kanon', een biertje van 11,6% !
's Nachts was er vuurwerk (niets bijzonders) en dan nog tijd voor een filmpje bij Mark en Hew thuis...

Zondag nam ik enkele vrienden mee naar Utrecht, en Kadi uit Estland vroeg of ze met mij mee kon rijden naar Brussel.
Maar eerst moest ik nog een bezoekje brengen aan vrienden in Zeist, wiens huwelijk ik helaas gemist had omdat ik in Valencia was. Het was fijn hun terug te zien na ongeveer 3 jaar.