Back in Honolulu

Trip End Mar 01, 2013

Flag of United States  , Hawaii
Sunday, October 14, 2012

On Sunday evening we returned to Honolulu, Oahu to the Stay Waikiki Hostel really looking forward to a flush toilet, hot water, air-con, bed and the internet. On check-in we were bumped up to a superior room at no extra cost. Happy days! We then only really had one full day left in Hawaii so we finally hired 2 boards and went surfing on Waikiki Beach. The sea was quite flat but we managed to catch few waves and enjoyed it as it’s meant to be, minus a wetsuit! One other notable event today was dinner at our favourite eatery HiSteaks. It is fast food but instead of some nasty burger you get a gorgeous steak. Tomorrow morning we fly to Asia. So long USA!

V češtině: V neděli večer jsme se vrátili do Honolulu na ostrově Oahu a znovu se ubytovali v našem oblíbeném Stay Waikiki hostelu. Nejvíc jsme se těšili na splachovací záchod, teplou vodu, klimatizaci, postel a internet. Měli jsme štěstí a zdarma nám dali lepší pokoj, než jsme si objednali. V pondělí jsme si konečně šli zasurfovat – na pláž Waikiki a večer si dali jídlo v našem oblíbeném fastfoodu HiSteaks, kde místo nějakého hnusu dostanete stejk. Zítra ráno letíme do Asie!