Dag 5: Condon to Ovando

Camper

Flag of United States  , Montana
Thursday, July 19, 2012

De Tocht:

Km    tot. km        hr        hoogte        klimmen

Creek Rd                              0    0        8.00        4000        -

London                                  0    0        8.00        4000        -

Kraft Creek Rd                    13    13        8.40        4000        -

West Morrell Rd                         29    42        10.30        5000        1000

9 km steep climb    9                51                11.30        6500        1500

Seeley Creek                    32    83        A: 13.00    4400        -

Nordic ski trails

Seeley Lake: meet camper at morrell creek Rd

↓

lunch

V: 14.00

Ovando                                      47    130        16.45        4200        1100

(pop 71)

3600ft

Relaas van de dag:

Vandaag was de knie van Dimitri beter waardoor de start ook vlotter ging. Gelukkig maar!
Ook vandaag waren er weer primeurs te bespeuren:

Bear allert

Snake!

Het was een fantastische rit vandaag! Een prachtig klim met op de top een prachtig uitzicht!! En een mooie groepsfoto als gevolg

Na we dan uiteindelijk de top hadden bereikt moet alles uiteindelijk ook naar beneden gaan. Het was een ongelooflijke single-track naar beneden.
We reden op de bergflank naar beneden langs een enorm smal pad met af en toe een afgrond aan de kant. Uitkijken om niet te vallen :)

Op de foto heb je een pad van 50 cm en daarnaast de afgrond :) Was spannend!

Vandaag was 1 van de mooiste parcours die we al gehad hebben. Mooie natuur, uitdagende klim en ongelooflijke single track naar beneden. Er is een filmpje van en dat gaan we nog proberen later online zetten.

Groeten van het divide team

mieke on

Hey gastjes, goe bezig , heel goe bezig:):)
Zie er al naar uit volgende week aan te sluiten bij het team als crew angel.

machteld on

kijk er ook naar uit om het dreamteam terug te zien.
goeie moed vandaag.
de beren houden jullie in het oog. blijf waakzaam.

Veronique (collega) on

Schitterende uitzichtigen; super uitdaging; Jaloers:))
Doe zo verder

Tante Magda on

Proficiat dfat jullie dat aankunnen. Hou vol en zonder ongelukken!

Ghislain on

Fantastisch dat jullie dat kunnen en hoed af voor de geweldige goede organisatie die er achter steekt. Hou het veilig bij de afdalingen ,op de snelle smalle paden en toch oppassen voor die beren.Dit moet enig mooi zijn. Martin al biefstukken geroosterd ?

Nikos on

Hej maatje,

Goed bezig!!!
Ik volg t allemaal hier vanuit de Filipijnen man....

Veel succes!!
En geniet ervan!!

Ciao

Dries Van Den Bossche on

Karel, een biefstuk op uw zadel leggen! Mag vlees van een beer ook zijn! slukes. Groetjes van iedereen