12 dage til :)

Trip Start Sep 25, 2008
Trip End Mar 2009

Flag of Denmark  ,
Friday, September 12, 2008

Såå er der ikke længe til. Jeg havde sidste arbejdsdag i dag (Trist!) Men det er fint, endelig at få tid til at få styr på det sidste.

Her er lige lidt tekst fra EF´s hjemmeside - Det er den organisation jeg skal rejse med. Det bliver spændende at se, om det er lige så godt som det lyder! :) Og ser ud på billederne.

Hyggeligt på Costa Ricas vestkyst
Playa Tamarindo er en af Costa Ricas mest populære kystbyer og har et tørt, tropisk klima med masser af solskin, så man rigtig kan nyde de hvide strande, nationalparkerne og de smukke bjerge. Du skal ikke gå langt for at opleve naturen - Howleraber kan ofte blive set svingende fra gren til gren i byen! Tamarindo er et populært sted at surfe og nattelivet i byen kan være lige så vildt som bølgerne med beach parties og smarte diskoteker hvor man kan danse. Hvis de latinske rytmer ikke allerede har fanget dig, så prøv at lade de lokale, kaldet Ticos, lære dig at danse salsa og du vil garanteret ikke have lyst til at rejse hjem.

Spansk i multikulturelle Tamarindo
Bliv bedre til spansk ved at studere på vores moderne skole, som ligger i Playa Tamarindo - kun få minutter fra nogle af de bedste surfstrande i Costa Rica. Du vil få et godt indblik i landets kultur og drage stor erfaring af vores lokale personale som kommer fra Costa Rica, og som gerne fortæller om deres baggrund og hjemland. Denne likale viden mæder du i klasseværelset i form af mange spændende valgfag, som blandt andet inkluderer Ecotourism og Latin Humor.

I weekenderne kan du tage med på EF's ekskursioner og få fantastiske naturoplevelser og bl.a. opleve varme springvand, vandfald eller lære at surfe langs kysten.