Jiaosi

Trip End Oct 19, 2008

Flag of Taiwan  ,
Friday, September 26, 2008

Po ceste Taipei - Hualien jsme chteli prespat v kempu, ale nakonec jsme vybrali hotel v termalnim mestecku Jiaosi. Za hotel jsme dali 250 kc za oba, coz je levnejsi nez kemp. Byli jsme se uz podivat v kempech a jsou opravdu uplne luxusne vybaveny :o). Vetsinou jsou u velkych visitor ceter.
Rano jsme v Jiaosi dali trek k vodopadum. Mysleli jsme, ze to bude na chvili, ale bylo to temer na pul dne. Prales je nadhernej. Voni tu omamne kytky a rvou zvirata. Vsude rostou palmy a takovy ty kytky, co pestujete doma v kvetinaci. V pralese rostou jako kere. Vypada to jak v pavilonu tropickych rostlin a zvirat v ZOO. Je tu hrozna vlhkost. Porad jsme mokry. Vodopady jsou uzasny, presne jak z nejakyho filmu. Da se pod nima i sprchovat a plavat. Reky se tu s temi v Cine nedaji srovnavat. Tady je voda pruzracne cista a da se snad i pit.
Pred zviraty v pralese mame ale trochu respekt. Jsou tu pavouci jak moje dlan a taky brouci mnohokrat vetsi nez u nas. Hada jsme jeste nepotkali, ale pred vstupem do pralesa jsou cedule pozor na hady a vcely (ty tu taky trochu prerostly).
Vychodni pobrezi je hrozne strmy a skalnaty. Ze zhora jsou videt obrovsky ryby. Na obed jsme se stavili na vyhlasenem miste na morske potvory. Byla to dobrota, ale Irenku trochu presla chut na koupani, kdyz videla, co vsechno v oceanu plave.