Zapusčam SF

Trip Start Aug 07, 2012
Trip End Aug 28, 2012

Saturday, August 11, 2012

Zjutraj rentam avto. Vse izposojevalnice so bile le par ulic naprej od hotela. Nasrečo dobim opcijo za soliden avto. Nissan Almera 2.5. Najpomembnejse: ima AUX vhod. Woohoooo, hakalamo iPhone gor!!!!! :) brez tega ni roadtripa. Avtomatik, ki ima 12000 prevozenih milj in se disi kot nov. Ročno ima narejeno na tak način kot sklopkamna običnihi avtih. Smesn občutek.

In direkt v Emeryville, na Pixar campus. Par dni ze preko Twitterja nadlegujem zaposlene, da me en peleje po campusu. :) ni blo sreče je pa totalni feeling it okoli. hram storytellinga. Totalno spostovanje imam do njih in njihovih zaposlenih. Pri PIXARju je vizualna podoba risanke 80% izdelka, ampak 80% je tudi zgodba. V tem se od drugih in res so odlični.

zavijem v Diner preko ceste - in se vedno strmim na Pixar building. Imenuje se: Rudy's Can't Fail Cafe. :) okusen burger. Poleg mene pa direktno tip v enaki Hawaii srajci, ki jo nosi John Lasseter na 3/4 fotkah, in se podobno frizuro. A ni bil on ...

V bestbuy po fotiča za na pot. Napaka, da nisem vzel trotlzihrce s sabo in stavil samo na iPhone. A je res premalo. Sploh po večerih, ko je temneje.

And let the roadtrip begin ....
san francisco - half moon bay - santa cruz - monterey. Tako so si sledile destinacije prvega dne. Zavijem na Highway 1, ki se začne pri SF in gre čisto ob obali. Omggggggg!!!! The feeling is awesome!!!!!

Aux vhod rulz.noočinjemo s Sheryl Crow Live from Central Park. Pase ta california-surf-rock muzika.

Half moon bay je bil misteriozno v oblaku, hladen, meglen, pihajoč. Sonce malo pokuka ven in malo se skrije. če je kdo gledal Lost ... No, tista mistična megla. Hočem duso ven izslikat ... Very nice. Tak fancy mali monako. siroke ulice, nizka gradanja, mini trgovince z lokalno umetnostjo ...

Santa Cruz vroč in sončen. Čisto nasprotje in bistvrno bolj toplo kot v SF. Fancy, fancy.

Zvečer pridem v hladen in meglen Monterey (ca 130 milj od SF), ki je bil tak poln, da skoraj nisem nasel prenočisča. V enem McDonaldsu sem se ustavil, zlorabil WiFi, in se raztrgal, da bi nasel nekje za prespat. Malo ven končno najdem en Travellers Lodge.

Prva Na playlisti:
Marlena Shaw - California Soul (Diplo remix)