Daan

Trip Start Jul 01, 2006
Trip End Jan 07, 2010

Flag of Netherlands  , Groningen,
Saturday, March 28, 2009

Met grote snelheid schrijf ik:
Terwijl Sylvia aan een infuus in het ziekenhuis ligt en ik snel even naar huis ben gegaan om dit bericht te plaatsen. Vrijdagmorgen om 08:30 is Daan geboren. Hij weegt bijna 7 pond en is kerngezond. Dit bericht schrijf ik om gauw even een paar foto's te kunnen neerzetten.

Enthousiaste bezoekers zijn welkom nadat zij eerste even gebeld hebben voor een afspraak.

In a big hurry written:
At friday 26 of march our sun "Daan" is born at the hospital in Groningen. Mom and Daan are completely ok but have to stay a few days in the hospital. Hereby in a big hurry some pics.

Lots of greetings,

Jeroen

zeevonk
zeevonk on

Gefeliciteerd met Daan!
Lieve Sylvia en Jeroen, wat een heerlijk bericht en wat een leuke fotoos. Een nieuwe fase in jullie leven, we wensen jullie veel geluk met elkaar. We zijn benieuwd wanneer we elkaar weer zien! Goede herinneringen aan Curaçao. Joke en Henk a/b catamaran Zeevonk, Simpsonbaai, St. Maarten

gerdijanne
gerdijanne on

GEFELICITEERD!
Lieve Sylvia en Jeroen,

Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een leuke naam en wat een mooi mannetje.

Geniet van elkaar.

Dikke kus,
Bert en Gerdijanne.

jsbier
jsbier on

Hallo...
Hoi Sylvia en Jeroen,

Van harte gelukgewenst met jullie kereltje Daan, ik vind het ook een mooie naam, rijmt ook nog. We (zeilgroep) komen vast een keertje langs en als je geluk hebt, bellen we eerst even....

groet,

Bier.