Nog maar 20u voor vertrek

Trip Start Aug 21, 2010
Trip End Jan 10, 2011

Flag of Belgium  , Flanders,
Saturday, August 21, 2010

Het voelt toch een beetje raar aan, die laatste dagen voor het vertrek. Het is pas echt beginnen doordringen vorig weekend met de afscheidsfeestjes voor vrienden en familie. Als je 40x achter elkaar afscheid neemt, dan wordt het wel echt duidelijk dat je voor een tijdje weggaat. Maar het was vooral fijn om iedereen samen nog eens te zien en te babbelen, eten, drinken, lachen.

Tussen de feestjes door heb ik me nog eens volledig kunnen uitleven met moddervoetbal in de Limburg. Ik heb terwijl niet 1 minuut aan de reis gedacht. Altijd dikke fun met de familie Nelsen. En vooral tante Anita en Marie-Louise stalen de show als keepers met hun strijdlied "Dos cervezas, por favor".

De laatste avonden was het dan weer wel al Zuid-Amerika wat de klok sloeg. Nog documenten kopiŽren, emails voor slaapplaatsen versturen, medicamenten kopen en rugzak maken. Ik had gedacht dat de rugzak een probleem zou worden (teveel gewicht of te weinig plaats), maar dat blijkt meer dan goed mee te vallen, want ik zit aan 15kg en heb nog een beetje plaats over.

Nu is het nog aftellen tot morgenvroeg 8u ! Volgende bericht zal vanuit Colombia zijn ...

Miek on

Nu is het echt wel menens he Sven en spannend !
Zet al je zintuigen op scherp en geniet van alles wat je de komende tijd zal overkomen .
Succes en tot ziens
Grtjs