Aankomst en 1ste dag

Trip Start Apr 25, 2013
Trip End Oct 02, 2013

, South Carolina,
Saturday, May 25, 2013

Daar Sta je dan voor schiphol daar ga ik dan weg alleen met volle koffers naar myrtle beach USA. Eerst inchecken en dan op naar de douane. traantjes weg pieken met doei zeggen tegen paps en mams. en dan sta je ik daar met isabelle om naar de gate te lopen alles ging super snel het vliegen ging ook heel snel. En voor je het weet sta je op het vliegveld van myrtle beach en ben je er. het was toen we aankwamen niet warm en er kwamen grote grijze wolken aan. We hebben een taxi naar het eerste hotel genomen en daar met al die zware koffers naar boven gegaan naar onze kamer. We hadden gelijk wifi dus wat doe je dan als je suus heet alles aanzetten en snel je broer skypen dat je bent geland. Terwijl ik buiten wilde laten zien gaat het heel hard regenen en hagelen hebben wij weer!! Daarna belde ik paps en mams en toen gingen we pizza halen want we konden niet bellen voor de bezorgdienst.

Dat is leuk want je weet niet waar je heen moet en dan zoeken naar een pizzaria we hebben uiteindelijk er een half uur over gedaan en het was mogelijk in 3 min handig! De pizza hebben we mee naar huis genomen en lekker op bed opgegeten het was super lekker maar teveel voor die avond. We gingen maar slapen want we waren kapot van het vliegen en al het regelen.

1ste dag

We werden wakker om 6 uur een beetje aan de vroege kant maar dat komt door het tijd verschil dat er is. De zon scheen en het was warm. We waren van plan om alleen naar pier 14 te lopen en weer terug alleen we bleven maar verder lopen en toen kwamen wij aan bij een grote supermarkt. En als kleine kinderen in een snoep winkel, staan we met open mond te kijken naar wat er allemaal is en hoeveel er is van alles het is niet normaal. Toen we terug liepen voelde isabelle al blaren op haar voeten dus het ging niet meer zo snel. eindelijk bij het hotell weer aangekomen gingen we liggen op bed. En toen kijken hoeveel we hebben gelopen wel 13 km gelopen phoe in die hitte over het strand dat is veel maar wel lekker gekletst en gelachen. Nog even skypen en dan toch weer beedje hangen in de kamer en wachten tot morgen als we ons mooie huisje mogen zien en dan is het echt beginnen met thuis voelen. Ik hou jullie op de hoogte!

Allot of Love from the USA

Xxx suus & isabel

Jacqueline on

Leuk om je reisverslag te lezen. Veel plezier!

Miran, John, Chelsea en Joey on

Hey Suus,
Goed te horen dat je het naar je zin hebt en veilig bent aangekomen. Je ma en pa vanochtend op de trein gezet, die zijn inmiddels ws ook op hun bestemming aangekomen voor een gezellige vakantie. Alle Herkjes lekker in een mooie omgeving en mooi weer, wij liepen vandaag weliswaar in de zon maar met een winterjas aan ;) !
We kijken uit naar je verdere beriggies Suus, veel plezier en groetjes van
Miran, John, Chelsea en Joey
PS: Chels speelt iedere dag op je key-board

John Doe on

Hoi Suus, ik ben helemaal vergeten je veel succes te wensen met je stage periode in Florida. Dus bij deze! Veel plezier en heel veel genieten, succes en ik hou je blog in de gaten. Groetjes van de Doetjes!