Ein Zimmer

Trip Start Apr 30, 2012
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Germany  , Bavaria,
Sunday, June 3, 2012

De tent nog droog kunnen inpakken en dan is het beginnen regenen. Het regende nog in Ulm toen ik op de grote markt bleef luisteren naar een orkest met alleen maar blaasinstrumenten. Zij speelden knap en omdat het voor mij zo lang geleden is dat ik mooie muziek heb gehoord werd ik er helemaal ontroerd van. In GŁnzburg hield het op met regenen maar gezien de zwaar bewolkte hemel zag ik het toch niet zitten om te kamperen. Daarom ga ik deze nacht slapen in een heerlijk bed in de gastenkamer van een gezin in Offingen.

Nicole on

Even nat als hier, het is hier maar 12 graden! De tent kan weer drogen in de kamer en misschien is het zonnetje morgen terug van de partij. Groetjes

Pa on

bieke ik wil je niet ontmoedigen heb juist het weerbericht gezien op tv ni veel goeds nog 8 dagen regen verwacht laat ons hopen dat na regen zonnescijn komt moed houden he kusjes pa ma xxx

François on

Dag Sonja,
We zijn net terug uit vakantie. Zo kunnen we je fietsavontuur opnieuw volgen. Hopelijk krijg je beter weer, laat de zon maar schijnen (ook weer te hard, want dat is moeilijk fietsen). Groetjes vanuit Berchem.

François on

(ook weer te hard...) moet natuurlijk zijn NIET TE HARD...

schoeters nancy on

geniet van je heerlijk beddeke, morgen beginnen de examen van davina over 2 weken beginnen Robin en derest van de studenten eraan se... :-) slaaplekker super nichtje!! x x x

jeannine on

Sonja,
Ik volg je al de hele tijd een beetje stiekem, want ik ben niet zo goed in schrijfsels he, ik vertel het je liever zo. Maar nu moet ik toch wel zeggen dat ik het zo geweldig vind, wat je aan het doen bent ... Ik zou het nooit durven zene, zo alleen! Je foto's zijn zoals altijd prachtig, je vertelt er echt je verhaal mee, en hoe je alles beleeft. Super! Ik geniet er telkens weer van. Fijn dat er zo veel mensen met je meeleven. Ik hoop dat het weer snel weer omdraait, en dat het lekker fietsweer wordt, met een beetje zon voor de foto's he! Ik wens je nog veel prachtige landschappen, en leuke ontmoetingen! Dikke X, jeannine

mieke on

Na regen komt zonneschijn! Hou de moed erin Sonja!