Een natuurpark

Trip Start Apr 30, 2012
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Germany  , Baden-Württemberg,
Wednesday, May 30, 2012

Het is een zalige dag en er is volop zon. Ik volg de nog kleine Donau die slingert langs pittoreske Duitse dorpjes. Onverwacht loopt hij door een prachtig natuurgebied en dat vind ik ongelooflijk! Het landschap is hier heel ongerept en bergachtig en de hele dag mag ik daar gewoon doorheen fietsen. Regelmatig moet ik wel naar mijn allerkleinste versnelling schakelen om een helling op te kunnen, maar het landschap is dat meer dan waard.
Nu zit ik op een gezellige camping, langs de jonge Donau in datzelfde natuurgebied. Voor mij ligt een boekje: " Klettern im Naturpark Obere Donau".  Dat ga ik bewaren voor Matti.

Matti on

Joepie! een cadeautje :)

pa on

Hier warm, warm ,warm, niet goed voor oude mensen kzal blij zijn als er wat regen valt genieten ,meisj zoveel je kan go,go,go pa ma xxx

Chris Watjou on

Gezellige omgeving om in te fietsen. Een natuurpark is zo ongerept dat je het zelden nog ziet. Het is hier wat onweerachtig aan het worden na 7 zwoele dagen
Zo te zien gebruik je het tentje optimaal. Je legt er zelfs de was op te drogen zoals wij deden. Op Sisa neemt de druk toe blijf dus nog maar wat weg.
Nog veel fietplezier en tot morgen!
Groetjes Chris

Nicole on

wauw ! mooi landschap, ik wou dat ik erbij was. Je doet het fantastisch, doe zo voort. en geniet met volle teugen,

christel hoogstoel on

En ondertussen is het hier aan het regenen. Het ziet er allemaal heel mooi uit daar onder de stralende zon. Geniet ervan zou ik zeggen, maar dat doe je duidelijk wel.
Nog veel fietsplezier en een dikke kus van mij.

gie on

gewoon genieten kan zo simpel zijn, en deugd doen....

Kim Van Ginckel on

Dag Sonja,

Mooie foto's, leuke avonturen, geweldig landschap!
Doe zo verder zou ik zeggen :-)

xxx

mieke on

Dat zal wel een leuke dag geweest zijn. Rust en natuurschoon.