Koffie

Trip Start Apr 30, 2012
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Germany  , Baden-Württemberg,
Tuesday, May 29, 2012

Deze camping is een wereld van verschil met die van gisteren. Het is hier heerlijk rustig en ik heb geweldige buren. Het Duitse koppel aan de overkant wilde veel weten over de fietstocht en over wat dat voor mij betekende. Zo stelden ze de traditionele vragen van, waar kom je vandaan en waar ga je naartoe, maar ze waren bijvoorbeeld ook heel erg ge´nteresseerd of ik wel koffie bij had, voor 's morgens. Dat heb ik spijtig genoeg niet en ik drink al de hele tijd gewoon eerlijk kraantjeswater. In het gesprek wisten ze me wel te ontfutselen of ik dat dan niet miste en hoe ik mijn koffie dan wel het liefste drink.
Deze morgen, ik stond met een slaapkop mijn tent af te breken, stonden ze daar ineens met een grote kop lekkere hete koffie met veel melk, net zoals ik het graag heb. Ze hadden ook een extra stoel klaargezet aan hun kampeertafel, en een extra bordje, zodat ik mee kon aanschuiven aan hun ontbijttafel.

Pa on

hallo dochter weeral een ervaring bij op je eurotrip tzal wel gesmaakt hebben denk ik die waterval op de rijn dat is de lorelei denk ik en hoe is het met het klimmen was ik vroeger een krak in dus jij ook kan ni anders xxx Pa ma

Nicole on

hey Sonja, ik ben deze zondag nog eens gaan fietsen (amper 40 km) naar De Schorre in Boom en daarna nog een lusje via de fietsknooppunten. Er zijn geen klimpartijen bij! Ik zie dat de zon van de partij is en dat maakt het kamperen toch ook aangenamer. Er is ook wat minder volk (amai, die foto van de camping waar de tentjes zo dicht bij elkaar staan!) en sympathiek die uitnodiging voor ontbijt.

Christel on

Geweldig Sonja!! Ik ben zo blij voor jou dat er zoveel toffe contacten ontstaan, helpende handen, spontane gebaren. Het moet een fantastische ervaring zijn. Ik volg je verdere verhalen, foto's en commentaren met veel interesse.Wij zijn ook terug van een extra lang weekend zon en dus genieten. Dikke x en nog veel succes,
Christel en Jan.

Ria on

Nu zie ik waar de letterkes naartoe zijn.
Tof van die mensen met het tafeltje en de koffie!
Da jatteke zal gesmaakt hebben.

mieke on

Als dat geen toffe verrassing was! Dat is nu eens écht heel lief.