Zwitserland of Duitsland?

Trip Start Apr 30, 2012
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Germany  , Baden-Württemberg,
Saturday, May 26, 2012

Ik vertrek in Duitsland en was van plan daar ook te blijven. Maar de grens is grillig en na een tijdje fiets ik ineens terug in Zwitserland. En oeps, 15 km verder ben ik weer terug in Duitsland. Omdat je je zeker niet zou vergissen in welk land je bent hebben veel Zwitsers in hun tuin een grote vlag gehangen. Een kwestie dat je weet welke portemonnee je moet gebruiken als je iets gaat kopen. Ik slaap nu op een camping in Duitsland en morgen steek ik weer de grens over.
Ze hebben hier geen Wifi  maar een van mijn buren heeft daar een oplossing voor gevonden. Hij kent namelijk het wachtwoord van een van de beveiligde netwerken in de buurt en heeft ervoor gezorgd dat ook ik kan meesurfen.

Pa on

Dat ziet er al wat beter uit van weder hé je zult wel gelukkig zijn laat je niet ontmoediggen je gaat dat halen hoe is het met de staat van de fiets alles ok

martha on

hallo, ben bij mijn zus en kan dus dit berichtje sturen. Amaaaaiiiii, je bent al halfweg. Zowel in tijd als in kilometers. Hopelijk blijft het mooi weer, alle alst maar niet regent. Geniet met volle teugen, ook al ist bergop.

Nancy schoeters on

echt maf dat ze daar zorgen dat je op internet kunt, gellukkig ben je daarvoor in Duitsland en niet in Zwitserland ;-)

mieke on

Goed van die buur dat je op Internet kunt.