Bedankt

Trip Start Apr 30, 2012
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Germany  , Baden-Württemberg,
Friday, May 25, 2012

Bedankt iedereen voor de bemoedigende commentaren na elk verhaaltje op mijn blog. Het is leuk om ze te lezen, zeker nu ik alleen verder trek. Dikke knuffel voor jullie allemaal
Liefs Sonja

Pa on

sonja aicha en sammie waren bij ons tot23u45 dus mijnPc was bezt door wie.......aicha natuurlijk dus vlug nog wat moed ingesproken hou je taai maar wees niet verlegen als je wil stoppen ik weet wel wat je waard bent ik wil ze zien die je dit nadoen je pa en ma xxxxx

Maike on

Amaai Sonja!!!
Ik had al enkele dagen deze blog niet meer gevolgd (terug uit Baltimore, veel te doen thuis, terug werken,...), maar ik val bijna achterover op mijn stoel! Zover al gefietst! Jammer van het erg "gastvrij" Zwitserland. Hou de moed erin en laat je niet snel afschepen. Steeds leuke foto's, vind ik, en fijn om je vorderingen/avonturen te lezen! Door het internet ben je eigenlijk niet echt alleen, je schare fans volgen je op de voet (op het zadel - ha!) Liefs Maike

nichtje Chris on

hey Sonja,

Ik kijk er elke dag naar uit om jouw blogje te lezen! Vanaf nu ben jij mijn supernichtje!!! Knap van je en laat u daar niet doen zenne!
Dikke x en go go go!!!

nancy schoeers on

beste Sonjatje!
ik bewonder wat je al hebt afgelegt en vind het heel leuk om je te volgen, en vond het tof dat die 2 mannen jou fiets over de sluisbrug droegen... er zijn toch echt wel toffe mensen op de wereld ;-) x x x

mieke on

Voor jou ook een hele dikke knuffel. We zijn bij jou en volgen je op de voet Sonja. Je bent dus niet alleen hé. Hou je struis zenne! Liefs. XXX