Rustdag

Trip Start Apr 30, 2012
Trip End Jun 30, 2012

Flag of France  , Franche-Comté,
Monday, May 21, 2012

Heel de nacht heeft het geregend en als we vanmorgen opstonden regende het nog. Omdat het internet nog meer regen beloofde heb ik maar besloten om er een rustdag van te maken, de eerste in drie weken. Rond de middag is iedereen vertrokken en ik probeer nu te wennen aan het alleen zijn. Zo heb ik al heel wat tijd uitgetrokken om mijn verhaaltjes te schrijven en ben ik op internet gaan zoeken naar een goede camping voor de volgende twee dagen. Een groot deel van mijn kleren heb ik in de douche gewassen en hangt nu vrolijk rondom mij te drogen. Verder ben ik me gaan bevoorraden en heb ik uitgebreid getelefoneerd. Een spannend boek kan ook helpen. Daar ga ik aan beginnen zodra mijn verhaaltje af is.

En morgen fiets ik verder. Duimen dus voor goed weer.

Christel on

Hallo Sonja! Ik was je niet vergeten hoor. Het toeval wil dat ik vandaag al je verhalen lees. Wow! Het klinkt geweldig, de foto's zijn prachtig en de ervaring moet overweldigend zijn. Ge moogt er fier op zijn... Vanaf nu zal het wel anders worden, maar waarschijnlijk ook zeer speciaal. Ik hoop dat de zon van de partij blijft. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en kijk uit naar je volgende verhalen.
Goed dat Tom erbij was, hoop dat met hem ook alles goed gaat. Veel succes nog.

Ineke on

Sonja, fijn om je verhalen te volgen. Er zitten hier thuis heel wat 'fans' elke dag op je blog te kijken !! Dus hou ons zeker op de hoogte ! Girlpower en mooie verhalen verzamelen voor aan de kleinkindjes ( en klein neefjes en nichtjes ) te vertellen :-) Tis ne keer iets anders dan slapengaanverhaaltjes van Plop en Bumba !! xxx

pa on

ik duim mee nee het moet goed weer zijn xxx

mieke on

Je gaat dat goed doen alleen. En dat weer, daar duimen we voor zenne!