Czesc, dzwonie ze starej lodowki

Trip Start Apr 29, 2011
Trip End Feb 01, 2012

Flag of Australia  , Western Australia,
Sunday, July 31, 2011

Rano oprocz skladania przyczepy musielismy jeszcze dotankowac rope z kanistrow i zabezpieczyc lepiej drzwi od przyczepy poniewaz gdzies nie stykaja i kurzy nam sie do srodka. Stwierdzilismy tez ze Gibb River Rd w porownaniu do Kalumburu Rd (w ktora dzisiaj skrecilismy) jest w bardzo dobrym stanie. Nierownosci na drodze sa tak duze, ze pod wplywem wstrzasow halas jest taki, ze wzajemnie sie nie slyszelismy!

Do tego dolozyc trzeba pyl ktory podnosi sie spod kol samochodow- wdziera sie wszedzie, mamy go w gardlach, samochodzie, przyczepie... trzeba sie do niego przyzwyczaic, nie ma innego wyjscia.

Drysdale River Station – super klimatyczne miejsce! Mozna napic sie piwa, zjesc frytki, lub ogromnego typowego dla Ozich burgera (z buraczkiem, jajkiem I ananasem), pogadac z lokalnymi. Bomba.

Rozstawilismy sie w cieniu kilku cieniutkich drzewek i lapiemy oddech po wstrzasach :)

Smiejemy sie tez, ze Marian nabyl wlasnie doswiadczenie do pracy na mlocie pneumatycznym.

A i co warto odnotowac, migacz znowu sie odkrecil, uratowalismy tylko jedna srube, druga przepadla- tak ze aktualnie trzyma sie na drucie, tak jak wczoraj mielismy w planie. Proste metody sa najbardziej skuteczne (sznurek i plastelina- prawda p. Zdzislawie?). Zrobilismy tez szybki wypad do Miners Pool. Okazalo sie, ze jest to bardzo ladnie polozony bush camping przy samej rzece. Marian mial okazje zeby pomoczyc kija (szczegolnie, ze rzeka jest wolna od krokodyli). Nic sie nie zlapalo oprocz przynety, ktora zawinela sie wokol zatopionego pniaka i juz nie dala sie wyciagnac.

Wlasnie wybieram sie zadzwonic do Ali z automatu zamknietego w starej lodowce :) , ale klimaty!

Od momentu wjazdu na Gibb River Rd mamy tez nowa, swiecka tradycje- codzienne dokrecanie srubek (a i tak je gubimy). Dzisiaj doszlo nam tez sprawdzanie obydwu lodowek (3 jajka stracily zycie po wstrzasach na drodze). Powiedziano nam tez zeby dokrecac korek od oleju pod spodem samochodu (!)