Nareszcie na Gibb River Rd

Trip End Feb 01, 2012

Flag of Australia  , Western Australia,
Tuesday, July 26, 2011

Tak jak przewidzialam tlok przynajmniej na poczatku trasy jest spory. Mamy cicha nadzieje, ze za El Questro bedzie juz mniej tloczno. Dzisiaj po drodze na nasz nocleg Marian z Nell poszli zobaczyc Emma Gorge- jedno z piekniejszych miejsc w Kimberley. Niestety jest to tez jedno z bardzo znanych atrakcji. Szlak byl dosc trudny, ale nie byl zbyt dlugi (1,6km). W koncowej fazie jednak robil sie wymagajacy z uwagi na koniecznosc wspinania sie po duzych kamieniach. Zbyt duzych dla Nell i Marian musial ja niesc. Sam wodospad jest bardzo malowniczy (woda spada z wysokosci 80m), ale caly efekt psuja klebiacy sie wkolo ludzie. Samo El Questro jest prywatna posiadloscia i niestety czuc spora komercje. Ceny tez sa dosyc duze- nocleg bez prada i z woda w sporej odleglosci (nie mowiac o lazienkach z zimna woda)kosztuje $18/osoba, dodatkowo trzeba uiscic oplate za pobyt w tym miejscu kolejne $18/osoba. Tak ze zaplacilismy $82 za kawalek bardzo przesuszonego trawnika... Uroku nie dodaje startujacy co 15 minut helikopter. Zostajemy tu na 2 noce , zobaczymy jutro ile sie da i zmykamy predko dalej...