India

Trip End Dec 01, 2003

Flag of India  ,
Wednesday, October 18, 2006

Putovanje je zapravo zapocelo par meseci ranije citanjem knjiga o Indiji, Budizmu, Hinduizmu, jogi, pretragom interneta i napokon kupovinom Lonely Planeta, te rezervacijom avio karata kod Aeroflota. U to vreme smo i Dragana i ja bili zaposleni u francuskoj humanitarnoj organizaciji Handicap International, radeci na programima podrske osobama sa invaliditetom u jugoistocnoj Evropi, pa je samim tim i period koji smo mogli da koristimo za putovanje bio relativno kratak. Planirali smo puno toga da obidjemo: Delhi, Jaipur, Agra, Kajuraho, Bodgaja, Varanasi, Rikhija, mislili smo da cemo stici i do Darjilinga i videti jedan od najvisih vrhova sveta - Kachendzunga na Himalajima... nazalost do ove poslednje destinacije nismo stigli, bice jos prilika...

Planirali smo da u zimu 2004 proputujemo Sri Lanku i jug Indije, rezervisali kartu za 23.12. i kao vodjeni nekim providjenjem odustali 10 dana pred put. 25.12. tu oblast je pogodio tcunami! Probali smo da se angazujemo u nekim humanitarnim misijama koje su startovale da ublaze posledice tcunamija, ali odgovora nije bilo.... ipak smo mi jos uvek u Srbiji...

Evo napokon, posle skoro 3 godine od proslog putovanja po Indiji, 28.10.2006 krecemo u jednomesecnu avanturu obilaska juga Indije. Slecemo u Bombaj, letimo zatim za Madras, pa polako na jug: Kanchepuram, Mamalipuram, Pondicherry, Tandgore, Trichy, Madurai, Kanyakumari, Trivandrum, pa duz Kerale, pa Goa i na kraju Bombaj... Vidimo se pocetkom decembra kada cemo recima i slikama preneti novo iskustvo