Danieli Far East

Trip Start Nov 28, 2007
Trip End Dec 31, 2007

Flag of Thailand  ,
Saturday, December 15, 2007

O voi cun Stefano Turco a mancja tun ristorant talian di Pattaya, dula che nus disin che usgnot no si po bevi alcolics pe strade, par vie des elezions. Par doi dis, ducj cuiets, no si bef pe stradis, e les go-go girls di Pattaya e son a ripos usgnot. Chist uficialmentri al succet par vie des elezions, ma viodut che al divieto al combace juste juste cule me rivade a Pattaya, o scomenci a pensa che e sedi une forme di rispiet... par sgarfefurlans!

Tal doman, o cjapi al pulmin Danieli e mi partin te zone industrial di Laem Chabang. Sule Jentrade de Danieli, une imagjine bocogne dal Re, che achi ale rispietat di ducj. Ducj i operaris thailandes de Danieli, biel che e jentrin, e fasin al salut.
Par taca, o feveli cun Giorgio Segurini e Gianfranco Krivec, de direzion de Danieli Far East, che gentilmentri mi ospite tai lor stabiliments apene mituts in vore. Le Danieli Far East (DFE) e je stade inaugurade tal Lui dal 2007, ancje se par metile su al e une vore che si lavore. Achi e lavorin 1500 tailandes, une trentine di talians (15 furlans su par ju). Gianfranco Krivec mi mene dentri te fabriche, passant pal repart carpenterie, vernisadure, e vie indevant. Tal miez dai operaris asiatics che e saldin e i dan ju di flex, tal businor, mi samee di sedi drenti di "La stella che non c'e'", al film di Gianni Amelio.
Tornat intai ufizis, o intervisti Lepore Maurizio, di Muris di Ruvigne. Maurizio al a lavorat 2 agns in Cine e al' e in thailandie di 6 mes. Mi conte di ritmos di lavor alts (si polse dome le domenie) e bielis sodisfazions sul lavor. Al clime tropical, par lui, al'e maraveos e tai villagjos Danieli di Pattaya si vif ben. Manuel Bellanova, di Rodean, al e chi dal setembre 2006 e al stara ancjemo un tre agns. Al vif cule morose e al torne in Friul ogni 6 mes. Le int thailandese, al conte al microfono di sgarfefurlans, e je simpri che e rit e une vore contente. Dal Friul, a Manuel i mancjn plui di dut le famee, i amiis e.. al frico! Al fat che no sedin stagjions achi in thailandie lu disoriente un poc, parvie che in Friul no furlans e son abituats a la daur de stagjons. Secont Manuel, al e biel confrontasi cuntune culture difarente come che thai. Vivint achi in Asie, si rindisi cont dal gambiament che al va indevant tal mont, une vore a svelt.
Stabile Roberto ale di Acuilee (le cjare, vecje, mari dal friul...) e ale achi in thailandie cule femine bielza di un an, e si fermara ancjemo su par ju par doi.. (e dopo cuissa..). Mi spieghe che i furlans Danieli e vivin tun vilagjo fur di Pattaya, e che i ritmos dai thailandes e son une vore..relaxed (come in New Zealand e Australie.. sino no furlans stressats alore?).
Anna Medeossi e je le prime femine che o intervisti (finalmentri une femine!!). Mi conte dal fat che e je une vore cjapade ben dal mut di vivi "carpe diem" dai thailandes. Podopo, o fevelin ancje des go-go girls di Pattaya, che e a une vite notturne une vore penge (secont je... al paradis dai omps. Ma no dal so omp... parvie che lu ten di voli!)

Podopo o intervisti Stefano Turco di Buri (Buri Buri, no Cheng Buri), si, propite lui, il regist di Star Trek par furlan!! Ancje lui al lavore in Danieli e al ven al da un cuc ale DFE ogni tant. O feveli ancje cun Paolo Deano di Cjarpat, che al lavore achi di 4 mes. Par lui, al futur si clame Thailandie, almancul pai prossins 2 agns. Di bon tecnic, mi spieghe che cjarpat al'e al baricentri dal friul, si cjate propite tal miez, baste fa le prove cul compas. O feveli ancje cun Yan Fei, che e je cinese.
In ufizi ae Danieli si fevele furlan, talian ingles e thailandes. Ancje Yan Fei(alias Nancy) e a imparat alc di furlan tipo "cemut statu" e une frase che ogni tant magari e salte fur tai moments plui critics sul lavor, tipo... "no se la partin fur".
Cun Stefano "Star Trek", Paolo e Yan Fei o fantastichin di un Friul, che grazie ai soi emigrants tal mont, insiemit ae Cine al vuidara al mont intal secul che al ven.

Friul will rule the world, lu a dite ancje al cjapitani Kirk!

Nguyen Anh Cuong on

We have demand grinding for steel,pls give us your email address
Our email info@baonhat.com