Een vrolijke ochtend

Trip Start Sep 23, 2011
Trip End Dec 21, 2011

Flag of United States  , Indiana
Wednesday, October 26, 2011

Het is woensdag kwart voor 10 en ik heb besloten dat ik dit toch maar moet typen terwijl ik op de VA ben. Ik heb namelijk een hele leuke ochtend gehad! Ik weet niet precies wat het is maar ben al de hele ochtend vrolijk en kan genieten van allerlei kleine onbelangrijke dingen. Vanochtend natuurlijk eerst weer met Nienke gepraat, Nienke en haar familie hebben me een overleefpakket vanuit Nederland gestuurd voor mijn verjaardag. Ik werd gister al helemaal vrolijk toen ik het pakje opende (oeps wist niet dat het een verjaardagscadeautje was) en om Nienke via skype te bedanken was ook leuk. Ze hebben me onder andere hagelslag gestuurd^^ eindelijk kan ik weer mijn geliefde hagelslag op brood doen:P Super lief!

Ik ben vandaag en gisteren weer met de bus gegaan omdat Paul naar een congres is in Duitsland is en Crysty maandag weer is terug gekomen. Gisteren nam ik de bus van een half uurtje eerder dan ik helemaal aan het begin had gedaan en dit was een goed idee want ik kreeg het idee dat er meer mensen in zaten die naar werk gingen, een deel had de ogen dicht en een groot deel luisterde naar muziek. Al met al niet zo heel veel bijzonders maar het maakte de rit wel prettiger. Vandaag was zat ik weer in de bus en had al een goede bui voordat ik in de bus ging maar de bus was ook heel grappig. Allereerst zat er een forse neger in die zijn muziek hard aan had, grappig genoeg luisterde hij niet naar hiphop rap of r&b maar naar hard rock. Erg leuk om hem daarvan te zien genieten:P verder waren er een blanke jongen en meisje die denk ik naar school gingen (high school of university, i dunno). De jongen was zichzelf aan het overhoren via papiertjes met aan de ene kant de vraag denk ik en aan de andere kant het antwoord. Het meisje had een muts op met kattenoortjes wat sowieso al wel grappig was in een bus die toch nog steeds wel wat gheto aanvoelde. Ze luisterde naar iets wat blijkbaar erg leuk was want ze werd er erg vrolijk van, en dan voelde ik mij in het begin ongemakkelijk in de bus:S later kwam er denk ik een vies ruikende man de bus binnen want een vrouw waar hij naast ging staan ging maar ergens anders zitten en trok de meest grappige vieze gezichten^^

Op de VA aangekomen kwam ik in de lift een vrouw tegen met super gedetailleerde Halloween nagellak o_O Een uurtje nadat ik was begonnen met het schrijven van de resultaten komt een collega binnen met een zakje met Halloween Candy voor mij^^ daar word je toch vrolijk van.