Torsdagsbyture er stadig et hit!

Trip Start May 31, 2012
Trip End Dec 20, 2012

Flag of Peru  , Cusco,
Friday, June 15, 2012

14/6:
Da vi efter fire hårde dage, endelig kom hjem i en hel dejlig seng, var vi overbeviste om, at vi ville sove lige indtil sent efterniddg dagen efter! Men vi har åbenbart udviklet sådan et indre vækkeur, og klokken 7 var vi lysvågne. Come on, mand. Åndssvagt og irriterende. Dagen blev brugt utrolig produktivt med en grov udnyttelse af McDonald's gratis wi-fi. Vi fik brugt en seks timer derinde, med at opdatere bloggen, uploade billeder, være lidt på face og lægge en 80-90 spil kabale.
Og aftenen skulle vi i byen med nogle fra vores trek, og det var vildt! Efter vi havde været på en bar, blev vi kørt til et diskotek i en party limo (okay, underlig van) - men der var åbent tag og alt muligt. Vi følte os som de vildeste partykonger. Den allerførste (og sidenhen også sidste) aften, hvor vi rent faktisk har kunnet holde os vågne til mere end klokken 21. Party-five til os!
Efter kun et par timers søvn skulle vi med bus til Puno, og dette blev gjort med bange anelser. En syv timers bustur er ikke det sjoveste sted at have tømmermænd - gudskelov klarede vi det både til UG og guldstjerner.

Ps. Billeder fra denne og de næste entrys kommer (måske) i morgen. Rolig nu!!