6°b con 6°a en Cerro Blanco(10km d Tanti)

Trip Start Jan 18, 2011
Trip End Jan 06, 2012

Flag of Argentina  , Córdoba,
Tuesday, October 25, 2011

So we went to Cerro Blanco for a school trip.
We walked maybe about 2km to where we were staying the night then walked who knows how long until we made it to a waterfall where we spend 2hours then we cam back, It was about 4hours of walking up and down hill, It was a great 2days, we had the walk, we played a game at night and we recieved letters from our families, I recieved one from this family, one from the dad, one from my temporary family, one from my 2nd family and even Jamie wrote me a little one in spanish and then one from my english teacher, I couldnt of asked for a better 2 days with the 2 sexto courses, i woke up wednesday and could barely move my neck and right shoulder do with the help of my gym teacher and my class mates i made it back to school, I am able to move it more now but it still hurts a bit, Didnt go to school as i was up from 7am tuesday until 2am wednesday. This time tomorrow i will be at the airport with Caro, Sol y Yami picking up parents form nz.

mi fui a Cerro Blanco para un viaje con mi escuela
Caminamos tal vez 2 km a donde nosotros dormir por la noche, fue un gran dos días , tuvimos la caminata, jugando por la noche y hemos recibido cartas de nuestras familias, recibí una de esta familia, una del papá, uno de mi otra familia, un segundo de mi familia y incluso Jamie me escribió una pequeña uno en español y una de mi profe de Inglés, yo no podía de pedido para un mejor 2 días con los 2 cursos de Sexto, me desperté miércoles y no podía mover el cuello y el hombro derecho hacer con la ayuda de mi profesor de gimnasia y mi clase compañeros que hizo volver a la escuela, yo soy capaz de mover más ahora, pero todavía me duele un poco,
no fui a la escuela,
 Mañana a esta hora mi voy a la  aeropuerto con Caro, Sol y Yami a buscar mis padres de NZ