Anden dag i Sao Paulo centrum

Trip Start Dec 25, 2013
Trip End Apr 10, 2014

Flag of Brazil  , State of Sao Paulo,
Monday, January 6, 2014

Sao paulo er en stor by på højde med NY 11 millioner mennesker, skyskraber på skyskraber og folk løber nærmest rundt. Det gjorde hr og fru Sand ikke denne dag. Vi vågende hen af formiddagen og vores første aktivitet var at mødes med Fernanda og tre af hendes kollegaer til frokost. Efterfølgende havde vi udset os en 3.5km rute i centrum hvor vi kunne se nogle af de historiske bygninger og mindesmærker. Det blev dog ikke til meget kultur da vi fik øje på alle butikkerne og priserne wup :-). Nærmest en hel dag med shopping og nr 1 shop var dog den officielle havaianas shop, sjældent har jeg set Karina med så meget julelys i øjnene da hun fandt ud af man kunne "pimpe" sine havaianas stak det helt af :-). Ekspedienten kunne ikke lade være med at grine af Karinas begejstring og det blev da også til et par til hver :-). Kl.19.30 kom Fernanda og Rudah og hentede os inde i byen så vil kunne komme ud og spise sammen. Her var vi på den vildeste italienske restaurant -indretningen og stemningen gav én følelsen af man sad nede i Toscana eller en anden lille italiensk by:) der blev spillet på klaver, bas og violin og forskellige kunster spillede, så det var virkelig alle pengene værd! efter et lækker måltid vente vi snuden hjemad for at få noget søvn :-).