Sairaana ja itsesäälisenä...

Trip Start Dec 10, 2006
Trip End ??? 05, 2007

Flag of United States  , New York
Saturday, June 30, 2007

Nyt minulla on hyvä selitys miksi olen ollut näin saamaton pitkän aikaa.... Tietysti ensinnäkin se että netti yhteys ei toimi tällä hetkellä veneellä, joten en voi surffata esim omassa hytissäni. Onneksi satamalla, jonka edessä olemme ankkuroituna on hyvä wifi yhteys joten kannella ollessa saa nettiyhteyden, mutta joskus sekin vaiva tuntuu suurelta.

Mutta siis ilouutisiin ja todelliseen syyhyn miksi olen ollut näin uupunut viime aikoina- OLEN SAIRAS! Lymen borrelioosi, se ihastuttava tauti jonka saa punkin puremasta.... Nyt kuukauden antibiootti-kuurilla. Vasen jalkaterä on turvonnut ja kipeä joten nilkutan, iltapäivisin tunnen itseni superväsyneeksi ja joskus pitää vaan käydä makaamaan vaikka lattialle jos se on lähin paikka. No ehkä pitää olla onnellinen että oirteet ainakin toistaiseksi on vain nämä ai niin ja depressio liittyy myos näihin uupumus kohtauksiin, saatan alkaa itkemään yhtäkkiä, toisaalta saatan myös nauraa hysteerisesti kun olen niin kovissa kivuissa jalkani kanssa. Mutta pitää ajatellä näin- olen säästynyt mm. hiusten lähdöltä, naaman halvaantumiselta, rajulta painonnousulta, skitsofrenialta... ja oireiden lista jatkuu... Voitte kuvitella kuinka innoissani luin noita taudin eri oireita kun sain kuulla diagnoosini... Mutta nyt siis antibioottikuurilla ja toivottavasti tauti havaittiin tarpeeksi ajoissa eikä tule mitään jälkiseurauksia.

Long Island on tullut kahlattua aika hyvin läpi ja alkaa tulla tekemisen puute vapaapäiville. Ajateltiin ensi viikolla mennä Trentin kanssa päiväksi New Yorkiin (3 tuntia bussilla) vaihtelun vuoksi. Haluttaisi viettää kaksi päivää, mutta valitettavasti vapaapäivät osuu ensi viikolla vain päivän mittaisiksi. Viikonloput ollaan standbylla ja hengaillaan vaan botskilla siltä varalta että omistajat haluaisivat käyttää pikkuleluaan, eli aikasta tylsää. Ensi viikonloppuna tosin isot juhlat (itsenäisyyspäivä täällä) ja toivottavasti kaikki mennee hyvin.