Juhannusta

Trip End ??? 05, 2007

Flag of United States  , New York
Friday, June 22, 2007

Ups,

Huomasin etten ole kirjoittanut kuukauteen. En ole kirjoittanut sähköåpostejakaan kuukauteen. Anteeksi kaikille jotka niitä odottelee. En ole kirjoittanut vaikka olen vihdoin löytänyt ompustani ääkköset! Kuukauden aikana istunut koneelle ainakin 15 kertaa ja tuijottanut ruutua saamatta mitään aikaan ja sitten keksinyt jotain fiksumpaa tekemista... Nyt ääköset pelaa en tiedä enää missä on kysymysmerkki. hmph.

Amerikka todellinen kulutuksen luvattu maa. Olen ostanut niin paljon vaatteita, että niillä voisi vaatettaa pienen kylän Tuvalussa. No ei se mitään, onhan minulla paljon säilytystilaa... Ai joo ei olekaan- puolet vaatteista jätesäkissä lattian alla olevassa kolossa.

Tällä hetkellä ollaan siis Long Islandilla (at the Hamptons) eli rahaa kuin roskaa joka puolella ja ihan mielettomia huviloita. Kaunis paikka ja jonkun verran on tullut pyöräiltyä ja seikkailtua ympäriinsä. Suurin osa ihmisistä mukavia ja avuliaita.

Täällä ei juuri taideta juhannusta viettaa, ainakaan en ole huomannut tai kuullut että tämä viikonloppu eroaisi muista. Meidän omistajilla on täällä ihan mieletän palatsi ja me periaatteessa vaan lillutaan täällä ankkuroituna siltä varalta, että haluaisivat jostain syystä käyttää venettä. Kolme kertaa ovat käyneet kolmen viikon aikana.. Lauantaina niillä on isot juhlat huvilallaan ja osa meistä menee auttamaan sinne. Minä myös ison jalkani kanssa. ( Toinen jalkaterä turvonnut jo kaksi viikkoa ja nilkutan typerän näköisesti.)