Tre waiting game....

Trip Start Mar 30, 2012
Trip End May 17, 2012

Flag of Canada  , Alberta,
Wednesday, April 11, 2012

Efter en ca 9 timers flyvetur, landede vi igår i Calagry. Igennem Canadream havde vi arrangeret overnatning på travellodge så de kom og hentede os i lufthavnen, hviklet var perfekt, da vi var ved at være godt trætte. Men udover free shuttlebus og free wifi er der ikke meget godt at sige om travellodge.

Flyveturen herover gik rigtigt godt, Saxe sov det meste af vejen og når han var vågn spiste han. Det viste sig da vi kom til hotellet at han havde 40.2 i feber men det er dog faldet meget her til morgen. Ea hyggede sig med at se film og opleve flyveren, selvom hun også havde lidt feber. Men vi har kun godt at sige om det at rejse med børn, alle er meget venlige, der var ekstra meget service fra personalet. Så det var faktisk en bedre flyvetur end hvis vi havde fløjet uden børn.

Efter at være tjekket ind og fået lidt at spise gik vi i seng og sov det meste af 12 timer, eller dvs at saxe holdt fest flere gange i løbet af natten. Dagen i dag er gået med at vente på at i kan hente camperer kl 13 og holde det værste søvn og feber fra øren. Nu glæder vi os til at blive hentet om en time og få udleveret ferie boligen får de næste 35 dage

Annette on

Hils i Bannf, Kellowna og hvor I ellers kommer frem i det fantastiske Alberta.