Zaczynamy przygotowania

Dom

Flag of Poland  , Wielkopolskie,
Sunday, September 22, 2013

Oficjalnie mozemy stwierdzić ze kupiliśmy wszystkie bilety. W zasadzie oprócz hoteli na miejscu wycieczka jest przygotowana : ) Krótko o lotach (dla potomnych):
  • Startujemy z Poznania przez Warszawę do Sztokholmu - (Lot)
  • Sztokholm - Jakarta (z międzylądowaniem w Dubaju) - (Emirates) - w czasie w którym rezerwowaliśmy to najtańsza opcja zeby dolecieć do Indonezji
  • Jakarta - Bali, a dokładnie stolica Denpasar - (Air Asia) - nie są to jedyne loty i w sumie znaleźliśmy juz tańsze połączenia. Po wpisaniu np. how to get from Jakarta to Bali mozna znaleźć duzo tańsze linie od 50 zł w jedną stronę (jest ok 5-6 róznych operatorów). Generalnie latanie w Azji podobno jest strasznie tanie więc największym wyzwaniem jest znalezienie biletu, który nas tam dowiezie : )
  • Z Bali na Lombok jest kilka form transportu - od najłatwiejszego i przy okazji najmniej ciekawego lotu przez szybkie łódki i lokalny prom, po podczepienie się pod lokalnych rybaków i dłuzszą ale podejrzewam bardziej ciekawą przeprawę z miejscowymi