Pora deszczowa

Trip End Aug 27, 2011

Flag of Thailand  , Phangnga,
Tuesday, August 16, 2011

Wiele osób pyta o tzw. porę deszczową w Tajlandii.
Prawda jest taka, że... nie ma się co nią przejmować. Taka pogoda w Polsce to byłby szczyt sezonu turystycznego :D

Zalety pory deszczowej:
  • mniej turystów
  • dużo taniej
  • dużo spokojniej
  • miejsca noclegowe do wyboru do koloru
  • piękna i bujna zielona roślinność
  • deszcz bywa zbawienny, na chwilę robi się chłodniej, a powietrze jest bardziej rześkie.

Generalnie przez cały okres naszego pobytu w Tajlandii pogoda jest super, bardzo gorąco, momentami zbyt parno.

Zdarzyło się, że padało, ale szczęśliwym trafem zawsze nas omijało, raz byliśmy w hotelu, dwa razy jechaliśmy to minibusem, to taksówką. Aż do dziś..

Po raz pierwszy zlał nas deszcz i to do przysłowiowej suchej nitki :)
Byliśmy akurat w trakcie długiego spaceru na plaży, gdy nagle oberwało się (dosłownie!) niebo, a morze oszalało.. Straciliśmy zupełnie orientację ponieważ nic, ale to kompletnie nic, nie było widać przez ścianę deszczu. Nie widziałam gdzie jest woda, a gdzie plaża...