Mala zmiana planow

Trip End Aug 27, 2011

Flag of Thailand  , Krabi Province,
Saturday, August 13, 2011

Dzisiejszy wyjazd do Khao Lak zostaje przełożony na jutro, ponieważ agencja nie wysłała do nas transportu na czas i jedyny bus tego dnia sobie odjechał. Powstało jakieś małe śmieszne zamieszanie, bo pani z agencji „źle” zrozumiała skąd busik ma nas odebrać i dlatego nie przyjechał po nas. Nasz sympatyczny gospodarz wisiał na komórce parę dobrych minut, potem kazał nam wskakiwać do swojego tuk-tuka i zawiózł nas pod agencję.

Jazda tuk-tukiem po prowincji była odlotowa !!! Jedna z lepszych atrakcji jaka nam się dzisiaj trafiła :))

Na miejscu poprosiliśmy o zwrot biletów, jednakże tajskim zwyczajem wszystko jest "non refundable" i nasz bilet zaczął już tracić swą jakąkolwiek wartość. Postraszyliśmy policją i pani zmienia zdanie, że możemy jechać jutro.

Dostajemy bilet z nową datą i wszyscy są mniej lub więcej zadowoleni. Jednocześnie odradzamy korzystanie z usług agencji Krabi Freedom Travelbit & Tours w Ao Nang..

Skoro już znaleźliśmy się w Ao Nang, postanawiamy jakoś fajnie wykorzystać ten dzień. Najpierw znajdujemy sobie nocleg u Chińczyków, całkiem niedaleko plaży. Mały pokoik, ale czyściutki, z klimą i z łazienką - i tylko 300 THB :)