Wyprawa do Tiger Temple

Trip End Aug 27, 2011

Flag of Thailand  ,
Thursday, August 11, 2011

W końcu wymyśliliśmy sobie zajęcie na dzisiejsze popołudnie.

Z Ao Nang zabieramy się lokalnym autobusem do Tiger Temple (100 THB). Dla porównania taksiarze krzyczą za tą trasę 1000 THB, chyba w głowach im się poprzewracało.

Do miejsca dojeżdżamy po około 50 minutach.
Zwiedzamy sobie Świątynię Tygrysa, a potem decydujemy się na wspinaczkę do Złotego Buddhy. Czeka nas 1.237 schodów.. Wow!

10 lat później...
Zdobyliśmy górę. Kosztem utraty jakichś trzech litrów potu, ale udało się ;) Co by tak przybliżyć ogrom naszego zadania, to dla porównania podam, że wdrapanie się do świątyni po 1.237 schodach = wejście na piechotę na jakieś 100 piętro wieżowca :D

Jednakże sam Złoty Budda jest przepiękny i olbrzymi, a widoki ze świątyni powalające. Naprawdę warto było.

Jest już późno i ciemno. Wracamy taxi do Ao Nang (350 THB, niestety trzeba wydać bo już nie ma żadnego autobusu, ale to i tak tanio).

Decydujemy, że kolejnym etapem naszej podróży będzie Khao Lak. W agencji wyszukujemy bilety na sobotę 13.VIII na minibus w sensownej cenie 350 THB.

Jemy kolacje w tajsko-chińskiej knajpce i wracamy do PAN Beach Bungalows. Ponieważ nogi nam dosłownie odpadają, jutro zostaniemy na miejscu, potaplamy się w wodzie i poeksplorujemy naszą okolice.

Ciekawostka:
rano i po południu morze jest blisko, a w południe jest odpływ i można dojść na piechotę do pobliskich wysepek na morzu. Co tez będziemy robić :)