W malowniczej scenerii National Park Nopparatthara

Flag of Thailand  , Krabi,
Tuesday, August 9, 2011

Jesteśmy w raju !!

Dokładnie tak można opisać to miejsce.
Kilkanaście mniejszych lub większych domków stylu bungalow zagubionych gdzieś przy przepięknej płazy i odciętych totalnie od świata. Po obu stronach plaży w oddali wyłaniają się góry, na wprost z morza również wystają skały i pojedyncze małe wyspy. Jest cudownie. Plaża olbrzymia i tylko praktycznie dla nas, bo zauważyliśmy tylko jeden zajęty bungalow.

Wypakowujemy rzeczy w naszym domku (500 THB za noc), który ma widok na morze, a na
maleńkim ganeczku wiszą dwa hamaki, suuuuper :)

Idziemy porozmawiać z właścicielka Pan, która okazuje się być przesympatyczna kobieta. Zamawiamy w jej mini knajpce coś do jedzenia. Ceny ma może nie najniższe, ale jedzenie jest wyborne, świetnie przyprawione i aromatyczne.

Po południu wynajmujemy kierowcę (i chyba złotą rączkę w jednej osobie - bo oprócz niego jest tylko Pan i jakaś młoda dziewczyna, która pewnie pomaga), który wiezie nas do Ao Nang. Robimy tam mały rekonesans po agencjach turystycznych i knajpkach. Wykupujemy na jutro wycieczkę całodzienną na okoliczne wyspy i przede wszystkim na Ko Phi Phi (750 THB). Czas w końcu zobaczyć osławioną plażę Maya Bay, po której stąpał piękny Di Caprio w "The Beach".

Ostatecznie wybieramy małą indyjską knajpkę Tandoori Night, gdzie delektujemy się
pysznym Chicken Korma i czosnkowym chlebkiem naan. Pycha!

Aha, jako że nasz bajeczny bungalow jest totalnie odcięty od świata, w pełnym tego słowa znaczeniu, nie ma tam dostępu do internetu ani innej żadnej technologii. Co lepsze, z racji umiejscowienia w parku narodowym, prąd jest tylko od 18.00 do 6.00 rano. Fun fun fun.

Ale sami tego chcieliśmy, dzikiego raju, to go mamy :)) i nam się niesamowicie podoba!