Kierunek - poludnie

Trip End Aug 27, 2011

Flag of Thailand  ,
Tuesday, August 9, 2011

Dziś opuszczamy Bangkok. Pobudka o 5.00 rano (aaarrrrrgh!!!), bo trzeba się niestety dostać na lotnisko.

Wczoraj wykupiliśmy bilety na busik na lotnisko (120 THB) i chwała Bogu, że wzięliśmy opcję na godz. 6.00. Znając tajska punktualność, z góry założyliśmy, że się spóźnią. Wyjechaliśmy o 6.30 he he.

O 10.15 lecimy Air Asia na południe Tajlandii do Krabi. O godz. 11.15 lądujemy na maleńkim lotnisku w Krabi. Nawet nie wiem kiedy minęła podróż, chyba po prostu ją przespałam :)
Kierowca wysadza nas w pobliżu Parku Narodowego Nopparattara.
Z lotniska zgodnie ze wskazówkami bierzemy Shuttle Bus do Ao Nang (150 THB).

Dzwonimy do PAN Beach Bungalows i za 15 minut przyjeżdża "wielki tuk-tuk" i za darmo zabiera nas do miejsca, gdzie będziemy przez cztery następne dni. Okazuje się, ze to całkiem spory kawałek drogi, jedziemy jakieś 20 minut. Po drodze mijamy przepiękne krajobrazy, zza chat i palm wyłaniają się olbrzymie porośnięte zielenią wystające góry. Kierowca robi nam niespodziankę i zatrzymuje się przy malutkiej farmie słoni, którym możemy popstrykać fotki.
Ciekawi jesteśmy jak będzie na miejscu...