Highway 1

Trip Start May 15, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Thursday, July 11, 2013

Oh mein Gott!
Die Autofahrt het sich jo sowas vo glohnt! Das muess me eifach mol gseh ha. Mir sind in gmietliche 10 Stund (mit unzählige 'ich-bruch-e-föteli-vo-däm-stops') vo LA nach Monterey gfahre. D Strooss windet sich fast dr ganz Weg dr Küste entlang und während dem endered sich d Landschaft immer wieder. Vo tropisch, über Wilde Weste mässig, zu schottische Hügel, bis zu engadiner Passstrooss. Es isch unglaublich fasziniered gsi. Vorallem s letschte Stück dure Nationalpark zieht sich über öpe 3 Stund wome engi Kürvli durd Berge fahrt. Vom Wasser her isch dicke Nebel ko und het alles ine unheimlichi Athmosphäre verpackt. Eifach e traumhaft wunderschöni fahrt.

Monterey ischs Dorf nochm Nationalpark, das heisst es het meh Motels als mir z zähle lieb isch. Es fahre halt alli durde Nationalpark, dört gits über e sehr langi Strecki eigentlich gar nüt! Usser e traumhafti scenerie halt. Monterey isch e Städtli mitm einzige Aquarium uf dr Welt wone wisse Hai het. Dä isch aber grad nid umme gsi..

Und drum gohts jetzt ab uf SF!

Mir hän uns entschiede um die ganz SanFrancisco Bay umezfahre und vo Norde über d GoldenGateBridge uf SanFrancisco zko. Unmittelbar vor dr Goldengatebridge hets nomol e Nationalpark. Dört hän mir mit wunderschöner Sicht über d Brugg und SanFrancisco, Burger zum Zmittag grilliert.

Die andere sind denn mitm Auto überd Brugg gfahre (usversehe 3 mol, will si in SF falsch abboge sind) und ich bi über d GoldenGateBridge Jogged und zfuess in SanFrancisco acho. :)

Joke of the Week: mir hän hüt usegfunde, dass de Liter Wasser mit Kohlesüri türer isch als de Liter Benzin. (3.63 pro Gallone)