Taylor

Trip Start May 15, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Friday, May 24, 2013

D Schuel - für das bini jo eigentlich do - isch eigentlich zimmli guet. In e paarne Stunde lernt me zwar nid soviel, aber es git immer mol wieder Aha-Moment und die sind glaub wichtig an dem Ort wo ich jetzt stand bim lerne vonre Fremdsproch.

Mir sind zwar jede Obe dusse aber will meischtens ich fahr, drinki nix und bi denn am Morge trotz nume 4 Stund Schlof voll fit. Ich finds irgendwie no cool wenni am 3 am Morge die andere ablad und denn Heim fahr.. Niemerts isch znacht untr dr Wuche ufdr Stross und den loosi lut Musik und braus über de Freeway. :)
Autofahre in Amerika isch eh voll geil, alles mega gross und übersichtlich! Wenn me nur chli schneller fahre dörft...

Gestr simmr andr Graduate-Party gsi vodr UCSD. Joke of the week update: american beer is like sex in a boat. It's fucking close to water.

Das erinnered mi ane Funny Fact us Brasilie. In Sao Paolo dörfe me je nach Nummereschild wo me het an bestimmte Täg nid Autofahre. Alli wo mit 1 ende zum Bispiel dörfe am Mäntig nid ufd Strooss. Das hän si gmacht zum dr Verkehr echli z entlaste, aber die Riche kaufe sich eifach 5 Autos mit 5 verschiedene Nummereschilder...

Hüt simmr vome angry bird agriffe worde! Mir hän e Eichhörnli gfietered, den isch dä Vogel ko, het au Zässe welle und het uns den eifach nüm in Rueh gloh. Dä isch uns agumpt und het versuecht uf uns zlande und im vorbyflug unser Sandwich klaue! Dä isch absolut crazy druf gsi!

Noch dr Schuel bini ind Taylor Guitar Factory und ha e 2 stündigi Fiehrig mitgmacht. Cool mol zgseh wie e Gitarre baut wird! Die baue 550 Gitarre am Tag, isch also nid grad e kleini Firma. Ha den dr Nomitag no mitem bespiele vo allne verschiedene Modell verbrocht, tolli Instrument! Ah - und ich haübrigens dr Priis gwunne für die längschti Areis.. Us dr CH. De Verastalter het so chli umgefrogt und d Lüt hän halt die verschiedene Bundesstaate ufzählt wo si härchömme und wo ich gseit ha usdr Schwiz hän alli afo lache und die Diskussion isch erledigt gsi. ;)

Morn heissts wieder am 6i ufstoh, den gohts ab an See nach Arizona übere Fyrtig. (Memorial Day)
Wünsch allne e schöns Weekend!