Surfing With The Alien

Trip Start May 15, 2013
Trip End Jul 26, 2013

Friday, May 17, 2013

Okay. Surfe isch ächt astrengend.
Nach 2 std bini völlig kaputt heime glofe, ha dr halb pazifik trunke und nur no us dr sunne miesse! Aber es isch geil gsi! Mi Surflehrer isch e 45 Jährige Potugies gsi wo si ganzes Läbe nix anderes gmacht het als surfe... E super witzige Typ! Si Kopf,sini Händ, und sini Fiess sind mega brun, dr Rescht isch wiss - will er immer e Wetsuit ah hat! Seht sehr schreg us wennr oben ohne im Surfshop umelauft :P (edit from next day: ich ha Sunnebrand an de Fiess, haha!)
Es het so mega viel surfer (und surferinne!!!) an la jolla shores, dass d lüt ständig am ufpasse sind nid z crashe.. Und ich zmittst indr mitti und allne im weg ;)

Usem meer use hani übere zu miner Schuel gseh, das wird chillig. Vorne dra sind grad d la jolla coves, beriehmti höhlene wome nur mit kayak cha go bestuune, das machi denn mit mine mitstudente! Dr Phonsi, mi Surflehrer het scho gseit er macht mr den e Spezialagebot.

Bevori aber mit mine Mitstudente in Kontakt kumm, machi no chli mi freak züg. Bi also Zobe mit e paar locals go znachtässe.. Das heisst 10 persone - 1 pizza! Die pizza isch so gross gsi wie e Tisch für 4 lüt.. Drnoch hän mr pathfinder, e 'Gsellschaftsspiel' gspielt! Grossartige Obe.

Morn gohts grad witer miteme Zombie-brettspiel-nomitag, me mues drzue sage, dass ich so sicher besser englisch lern als wenni mit schwizer Mitstudente umehäng! Und drum gohts am Suntig nach Irvine and Universität.. Dört spiele e paar Studente Mittelalter und verprügle sich mit Gummischwerter. Yippy-aye-ey schweinebacke :D

Cheers

CBR #3 beeing a geek means to have friends all around the world!