På väg hem

Trip Start Jun 27, 2013
Trip End Jul 18, 2013

Aloha Då har vi lämnat Hawaii och åkt till Japan. Från Big Island till Honolulu var det inga problem, det var mellan Honolulu oc

Flag of Japan  , Kanto,
Wednesday, July 17, 2013

Aloha

Då har vi lämnat Hawaii och åkt till Japan. Från Big Island till Honolulu var det inga problem, det var mellan Honolulu och Tokyo som problemen uppstod. Eftersom vi hade ont om tid fick inget gå snett men det var precis vad det gjorde. Jag kom först inspringandes till United som missförstår mig och skickar oss till ANA, därifrån skickar de oss tillbaka till United som då förstår sitt misstag men då var det försent vi fick inte komma med planet till Narita flygplats. I det här läget vill man svära, skrika och bara vara skitsur men se det går inte för vi måste komma till Tokyo i dag annars hinner vi inte med vårt plan till Danmark och Sverige i morgon. I alla fall så höll vi humöret på topp och det visade sig vara det rätta att göra för United tog på sig hela skulden och ordnade fram nya flygbiljetter med ett annat flygbolag (Delta), vi fick flyga med en Boeing 747 som hade ett enormt urval av gamla och nya filmer. Jag hann med tre filmer. :)
På torsdag tar äventyret över för Jörgen och mig.

Mahalo