Nu är resan slut!

Hemma

Flag of Sweden  , Stockholm,
Tuesday, July 27, 2010

Så är vi tillbaka i Sverige igen, det känns skönt. Jag är glad att vi har gjort den här resan och att den varade inte bara en eller två utan hela sex veckor.

Vi landade på Arlanda klockan 07.45 och blev hämtade utav svärmor. Även hon måste tycka att det är skönt att vi är hemma, tänkt er själv att åka och ta hand om någons katter varje dag i sex veckor.
Jag klarade av att hålla mig vaken till 21.30 sedan slocknade jag. Då hade jag varit vaken i 30 timmar och tro mig det kändes att få sova. J och J la sig för att sova några timmar, sedan vid 17 tiden piggnade dem till igen.

Jag vill tacka alla som följt resan med oss och om ni någon gång ska ta er för en sedan här resa kan jag inte mer än ge tummen upp för det.

Charlotta

Lillemor on

Tack själva älskade ungdomar. Det har varit ett nöje att följa med.

dennis hansson on

Välkomna hem och ta nu en lång semester hemma ,så ni får vila upp er.Hälsa alla./pappa

Göran Bengtsson / Goerdis on

Fantastisk resa ni gjort. Mycket kul och inspirerande att läsa!