Dimond back.

Trip Start Jun 15, 2010
Trip End Jul 25, 2010

Flag of United States  , Ohio
Sunday, July 18, 2010

I dag åkte Jörgen och Jakob till Flygmuseet här i Dayton, själv gick jag ner och tränade. När de kom tillbaka stämde vi träff med Tim och hans flickvän på Kings Island, en nöjespark som inte ligger långt här ifrån.

Vad vi har åkt idag. Det har varit så roligt, vi har haft hur kul som helst. Favoriten var dimond back, bäst var den när man satt längst fram och inte höll i sig. Vissa gånger lyfte jag från sätet och det kändes som om jag skulle ramla ur, men det gjorde jag ju självklart inte.
En annan bana som var rolig var BEAST, (som är en gammal berg-och-dalbana i trä). Den går fort, håller på länge och är spännande. Jag tror aldrig jag har skrikit så mycket som jag gjorde då. Jag hade i alla fall ont i halsen och Jakob klagade.
Sedan har vi den banan som Tim tyckte var så kul eftersom han satt och såg mina miner under åkturen. Hmm jag undrar hur jag såg ut?

Vi stannade till klockan åtta på kvällen sedan åkte vi hem, bytte om och åkte till TGI för att äta middag. Självklart var Tim och Dea med.

I morgon lämnar vi Dayton och som vanligt är det alltid tråkigt att lämna goa vänner, men resan fortsätter.

dennis hansson on

Vissa saker som du gör verkar livsfarligt,men jag hoppas att du är den förståndiga dotter som jag känner.Hälsa ligan och ha det bra.Kram/pappa

Lillemor on

Livsfarligt

Borgen on

Den där nöjesparken är ju underbar=) Vilken härlig roadtrip ni är på, är lite avundsjuk. Här i västervik njuter jag av semester och riktigt bra väder. Ha det bra och hälsa så mycket!!