Resdag.

Trip Start Jun 15, 2010
Trip End Jul 25, 2010

Flag of United States  , Minnesota
Wednesday, July 14, 2010

I dag finns det inte mkt att skriva om, vi har rest precis hela dagen. Vi började redan klockan 06.00 i morse och kom fram hit till Minneapolis klockan 19.00. Under resans gång har vi gjort tre stopp, en gång för att tanka, en gång för att äta mat (och här skulle det gå undan, Jörgen ville inte missa mer än några minuter. Det slutade med att det hela tog 17 minuter.) och vid det tredje stoppet behövdes det återigen en tankning. Här var vi snabba, det tog ca sex minuter och då hann Jakob på på toa och jag handla lite snasks för resan.

Vi har kommit till ett trevligt hotell och det betyder att jag har kunna träna och att vi har pool. När jag kom upp efter träningen fick jag reda på att det hade beställts... ja vad tror ni? Stämmer bra, pizza!n Det första jag sa när jag kom hit var att det skulle vara gott med lite kinamat, men så blev det alltså inte.

I morgon har vi återigen en resdag, varje gång vi har resdag ihop med en aktivitet blir det alltid ont om tid för att skriva, därav blev det inget skrivet i går.

Det är nästan så att jag börjar blanda ihop städerna när vi inte gör något speciellt, något bör hända och det bör vara roligt plus och jag tycker det är roligare om man stannar minst två nätter på ett ställe och samma ställe.

3inar on

Ni får ta och besöka en del av sverige i USA när ni är i minnesota :P