6 + 7 + 10.

Trip Start Jun 15, 2010
Trip End Jul 25, 2010

Flag of United States  , Washington
Thursday, July 8, 2010

Huuu klockan 06.30 började vi köra igen efter att ha sovit på en rastplats.
Men oj vilka vackra träd det
finns här. De började synas redan innan vi stannat för natten. I mörkret såg de ut som stora klippväggar, man kunde inte förstå vad det var man såg. Så här i dagsljus är jag glad över att ha haft privilegiet att få se någonting så stort. Det är en upplevelse jag inte skulle vilja vara utan.

Det kan tyckas som att vi kör väldigt mkt men man måste komma ihåg att vi upplever otroligt mkt också. Vi stannar, tar turer genom skogen, kör mindre vägar för att få se extra vackra vyer osv.

I dag har jag äntligen kunnat träna, (en hel vecka har gått sedan sist).  När vi kom fram sprang jag ner till gymmet och körde på i en timme. Så skönt efter att ha suttit stilla i en bil timmar i sträck. Sedan gick vi på Mongolion barbecue och åt två stora portioner/person.
Det var första gången Jakob åt på en sådan restaurang så det var kul.

I morgon ska vi åka vidare, men innan dess ska jag ut och shoppa kläder. Jag behöver för kallare klimat, för vi kommer att få det lite kallare under en kort tid av vår resa.

Jag bör kanske nämna att det var varmt och skönt här uppe 102 f, äntligen som jag har längtat. Jag tänker försöka gå upp lite tidigare och träna också. Klockan 11.00 vill Jörgen lämna det här bygget så jag har bestämt att han får hämta mig vid köpcentret. Jag hoppas att jag kan få med mig Jakob på en lite shopping runda också.

Laila on

Älskade ungdommar! Vad skönt att höra av er igen, tyvärr blir det oroligt här hemma när vi inte hör ifrån er. Men ni har ju semester och är duktiga att höra av er, så känn ingen press , att ni måste skriva varje dag. Ni stressar väl inte???? Hoppas ni är försiktiga framöver och att bilen fungerar. Varma kramar från laila och bill

Lillemor on

Jag kan bara instämma med vad Laila skrivit. Sista dygnet var jobbigt, då det varit tyst från er sen Las Vegas.
Huvudsaken är att ni alla tre mår bra.
Har alltid velat se redwood träd. Kommer ni att se Olympiabergen?
Kram älskar er alla tre

Cat on

Snälla hör av er varje dag. Du vet att jag är synsk så jag lider inte, men jag orkar inte med the old folks. Hihi Som jag förstod åkte ni ju faktiskt igenom "DEATH VALLY" Ja min syster du kan nog gissa resten. Vi är kvar i Eda åker hem på lördag natt (imorgon) ps glöm inte lilla Lusse som fyller år på måndag. kramar till er alla

Lukas on

tack för bilden. såg ni killen från fast and the furiest? till jakob... jag och milla såg två rävungar. dom lekte och sen gick dom in i skogen.

dennis hansson on

Jag följer med spänning er resa själv har jag+Robban bara varir i Sassnitz och där drack jag några öl.Färden dit tog med båt 4 tim.Så vi åkte från Robban kl:06:15 och var tillbaks ca23:10.Ha det så bra.Hälsa ligan/pappa

rohdin
rohdin on

Tack för påminnelsen Cat, det är tur att du känner mig så bra. Problemet är att dagarna går in i varandra, jag TROR att det är fredag i dag, men riktigt säker är jag inte. Nu sover Jakob också så jag har ingen att fråga och nej jag orkar inte kolla upp det.

Till er andra, ja vi ska försöka höra av oss varje dag, men jag kan inte lova ngt. KRAM.